Андрій (Гавріель) Лівшиць
Найбільш ефективним засобом модифікації палива для дизельних двигунів є динамічна гомогенізація поєднана з робочого циклу з гомогенним змішуванням з етанолом Якщо для простого змішування існують безліч методів і апаратів, то змішування поєднане по циклу з гомогенізацією можна кваліфікувати як інноваційне і, за результатами, як один з найефективніших Пропоную розглянути особливості динамічної гомогенізації рідких вуглеводневих паливних сумішей, базовим компонентом яких є дизельне паливо Приготування паливних сумішей з дизельного палива і етанолу вкрай утруднено через велику різницю в в'язкості цих матеріалів Система динамічної гомогенізації паливних сумішей може приготувати високоякісну і однорідну суміш з дизельного палива і етанолу в плині часток секунди, безпосередньо в трубопроводі і в будь необхідній пропорції Система динамічної гомогенізації в дизельних двигунах, що використовують як паливо суміш з дизельного палива і етанолу, монтується між паливним насосом і насосом високого тиску дизельного двигуна Під час проходу паливної суміші в якій вода, що знаходиться в етанолі, відокремилася від вуглеводневої композиції суміші, через систему динамічної гомогенізації відбувається гомогенізація в потоці за рівнем турбулентності, після чого в насосі високого тиску відбувається завершення процесу динамічної гомогенізації в обсязі та в розмірному факторі в тривимірній системі координат В процесі гомогенізації вода у вигляді мікро-крапель однорідно розподіляється в об'ємі вуглеводневої суміші палива і після цього зазначена суміш трансформується в мікро або нано-емульсію У відповідності з результатами випробувань емульсії, отриманої за допомогою системи динамічної гомогенізації, концентрація сажі у вихлопних газах знижується на 97% і рівень і швидкість реалізації тепла збільшуються на як мінімум 35% Для монтажу системи динамічної гомогенізації на дизельному двигуні не потрібно ніяких оригінальних додаткових елементів і в самому двигуні не потрібно робити ніяких конструктивних змін Ситуація, яка складається з інтелектуальною власністю на цю та схожі технології вимагає додаткової уваги, так як дуже багато компаній постійно шукають можливість заволодіти ними Так як такі розробки в основному ведуть невеликі компанії, які не мають вільних фінансових ресурсів на адвокатів і на судові витрати, слід звернути особливу увагу на збереження своїх технологічних секретів Гамбурзький контррозвідник Манфред Мурка закликає маленькі фірми до пильності, пише Die Welt. У промисловому шпигунстві всі засоби хороші: від засланих практикантів до контрольованих флеш-накопичувачів, говорить він. "Небезпека промислового шпигунства існує, проте вона стосується не всіх компаній в рівній мірі, - попереджає Мурка. - Часто маленькі та середні підприємства, на відміну від великих концернів, не володіють необхідними ресурсами для утримання власної служби безпеки". Найбільший інтерес, за словами контррозвідника, розвідки виявляють до компаніям, пов'язаним з енергетикою, обороною та інформаційними технологіями. "Нам відомо багато випадків, коли іноземні розвідки або конкуренти шпигували на німецьких підприємствах, у тому числі в Гамбурзі. Іноді шпигун може проникнути на підприємство в якості практиканта, іноді розвідка вербує співробітника, або шантажуючи його, або пропонуючи гроші - відзначає Мурка. - Більше всього на цьому терені досягли успіху росіяни, китайці та іранці ". Все більшого значення, на думку експерта, набуває IT-сфера - за допомогою шкідливого програмного забезпечення, встановленого, наприклад, під час проходження контролю в аеропорту, або контрольованих флеш-накопичувачів можна отримати доступ до інформаційної мережі підприємства. Для того щоб убезпечити себе, Мурка радить відразу визначити коло осіб, що мають доступ до важливої інформації - до так званих "перлинам компанії", як правило, складовим 5-10% всього ноу-хау фірми. Також співробітникам не варто зберігати важливу інформацію під час закордонних поїздок на своїх ноутбуках. За запевненням експерта, промислове шпигунство щорічно завдає німецькій економіці багатомільярдні збитки. Надалі я постараюся представити охоронні технології захисного кодування носіїв інформації, що дозволяє при мінімальних витратах зберегти конфіденційну інформацію Повернемось до паливних сумішей, що містять етанол Динамічна комплексна гомогенізація рідких вуглеводневих паливних сумішей базовим компонентом яких є важке дизельне паливо Чим крупніше дизельний двигун, тим більше важке паливо він споживає Крім того важке дизельне паливо споживають самі різні за призначенням і типом термодинамічні пристрої, наприклад, - типу бойлерів Приготування паливних сумішей з важкого дизельного палива і етанолу вкрай утруднено через ще великої різниці у в'язкості цих матеріалів Система динамічної гомогенізації паливних сумішей може приготувати високоякісну і однорідну суміш з важкого дизельного палива і етанолу в плині часток секунди, безпосередньо в трубопроводі і в будь необхідній пропорції Система динамічної гомогенізації у важких дизельних двигунах, що використовують як паливо суміш з важкого дизельного палива і етанолу або суміш з важкого дизельного палива і метанолу, монтується між паливним насосом і насосом високого тиску двигуна (якщо такий є) або після паливного насоса і перед введенням в камеру згоряння пальники бойлера; Якщо насос високого тиску не входить до складу двигуна, то система динамічної гомогенізації встановлюється на паливному трубопроводі після паливного насоса Під час проходу паливної суміші в якій або вода відокремилася від важкого дизельного палива або утворилися згустки важкого дизельного палива через систему динамічної гомогенізації, відбувається гомогенізація в потоці за рівнем турбулентності, після чого в насосі високого тиску або в форсунках відбувається завершення процесу динамічної гомогенізації в обсязі та в розмірному факторі в тривимірній системі координат В процесі гомогенізації вода у вигляді мікро-крапель однорідно розподіляється в об'ємі вуглеводневої суміші важкого дизельного палива і після цього зазначена суміш трансформується в мікро або нано-емульсію У відповідності з результатами випробувань емульсії, отриманої за допомогою системи динамічної гомогенізації, концентрація сажі у вихлопних газах знижується на 97% і рівень і швидкість реалізації тепла збільшуються на як мінімум 35% Для монтажу системи динамічної гомогенізації на двигуні, що використовує в якості палива важке дизельне паливо, не потрібно ніяких оригінальних додаткових елементів і в самому двигуні не потрібно робити ніяких конструктивних змін Динамічна гомогенізація вуглеводневих паливних сумішей базовим компонентом яких є мазут, однорідно змішаний з етанолом Приготування паливних сумішей з мазуту та етанолу вкрай утруднено через велику різницю в в'язкості цих матеріалів і через неоднорідність мазуту, як правило містить ще й воду Система динамічної гомогенізації паливних сумішей може приготувати високоякісну і однорідну суміш з мазуту та етанолу в плині часток секунди, безпосередньо в трубопроводі і в будь необхідній пропорції У випадку особливо високого рівня неоднорідності мазуту, конструктивна простота системи, дозволяє її поетапне використання з формуванням поступової (покрокової) послідовної схеми приготування паливної суміші на базі мазуту Система динамічної гомогенізації у великих двигунах, що використовують як паливо суміш з мазуту та етанолу, монтується між паливним насосом і подальшим елементом паливної системи двигуна Під час проходу паливної суміші в якій вода відокремилася від мазуту або в якій в потоці мазуту утворилися згустки і грудки, через систему динамічної гомогенізації відбувається гомогенізація в потоці за рівнем турбулентності, після чого в соплах або в інжекторі відбувається завершення процесу динамічної гомогенізації в обсязі та в розмірному факторі частинок і крапель паливної суміші в тривимірній системі координат В процесі гомогенізації вода у вигляді мікро-крапель однорідно розподіляється в об'ємі вуглеводневої суміші палива і після цього зазначена суміш трансформується в мікро або нано-емульсію У відповідності з результатами випробувань емульсії, отриманої за допомогою системи динамічної гомогенізації, концентрація сажі у вихлопних газах знижується на 97% і рівень і швидкість реалізації тепла збільшуються на як мінімум 35% Для монтажу системи динамічної гомогенізації на зазначеному двигуні або на бойлері не потрібно ніяких оригінальних додаткових елементів і в самому двигуні не потрібно робити ніяких конструктивних змін Як тільки з'являється можливість завдяки вдосконаленням в технології одержати більш-менш стабільну суміш, виникає оптимальна версія централізованої підготовки такої суміші на спеціалізованих підприємствах Підготовка вуглеводневих паливних сумішей та емульсій на спеціалізованих нафтопереробних підприємствах має деякі технологічні особливості На нафтопереробних підприємствах система для динамічної гомогенізації вуглеводневих рідин повинна включати насос високого тиску, що працює за принципом насоса високого тиску дизельного двигуна Зазначена інтегрована система може використовуватися в якості змішуючого компоненти паливної суміші насоса або в якості системи забезпечує рециркуляцію паливної суміші в ємностях для її зберігання Монтаж таких систем може бути здійснений на использующееся обладнання без його переробки або модернізації, але в цьому випадку в систему повинні входити насоси для подачі компонентів суміші в систему Одним з варіантів застосування системи динамічної гомогенізації на нафтопереробних підприємствах є варіант формування паливної суміші при подачі компонентів паливної суміші в транспортну цистерну; Так як час приготування паливної суміші в системі складає долі секунди, приготування суміші при подачі в транспортну цистерну, дозволяє не мати на підприємстві спеціальних ємностей для зберігання паливної суміші Особливості підготовки вуглеводневих паливних сумішей на автозаправних станціях На автозаправних станціях система для динамічної гомогенізації вуглеводневих рідин повинна включати насос високого тиску, що працює за принципом насоса високого тиску дизельного двигуна Зазначена інтегрована система може використовуватися в якості змішуючого компоненти паливної суміші насоса або в якості системи забезпечує рециркуляцію паливної суміші в ємностях для її зберігання Монтаж таких систем може бути здійснений на использующееся обладнання без його переробки або модернізації, але в цьому випадку в систему повинні входити насоси для подачі компонентів суміші в систему Одним з варіантів застосування системи динамічної гомогенізації на автозаправних станціях є варіант формування паливної суміші при подачі компонентів паливної суміші безпосередньо в паливний бак автомобіля або іншого транспортного засобу; Так як час приготування паливної суміші в системі складає долі секунди, приготування суміші при подачі в бак транспортного засобу , дозволяє не мати на підприємстві спеціальних ємностей для зберігання паливної суміші Які передбачаються додаткові інноваційні рішення для двигунів, які вже знаходяться в експлуатації Підготовка вуглеводневих паливних сумішей в системі динамічної гомогенізації, змонтованої безпосередньо в двигуні внутрішнього згоряння У разі, якщо на транспортному засобі може бути встановлений додатковий бак для другого компонента паливної суміші, підготовку паливної суміші може вести система динамічної гомогенізації безпосередньо в паливному трубопроводі Можливість такого варіанту випробувана на серійному дизельному двигуні і в результаті такого випробування (вироблялася паливна емульсія типу вода в масло, тобто дизельне паливо емульгованих простий водопровідною водою) В результаті такого використання емульсії концентрація сажі у вихлопних газах знизилася на 97% (пропорції змішування в емульсії, - 20% води на 80% дизельного палива) Монтаж системи динамічної гомогенізації на двигуні внутрішнього згоряння при його виготовленні на спеціалізованому підприємстві Для монтажу системи динамічної гомогенізації на знов виготовляється двигуні внутрішнього згоряння не потрібно ніяких нових елементів в конструкції двигуна В паливний трубопровід після паливного насоса вводиться система, висновок з якої приєднується до введення в насос високого тиску або в разі його відсутності до введення в конструктивний елемент, наступний за паливним насосом Монтаж системи динамічної гомогенізації вуглеводневих паливних сумішей та рідкого вуглеводневого палива на двигуні внутрішнього згоряння, який знаходиться в експлуатації Для монтажу системи динамічної гомогенізації на ремонтованій або модифікуються двигуні внутрішнього згоряння не потрібно ніяких нових елементів в конструкції двигуна В паливний трубопровід після паливного насоса вводиться система, висновок з якої приєднується до введення в насос високого тиску або в разі його відсутності до введення в конструктивний елемент, наступний за паливним насосом На малюнку показано осьове перетин типового пристрою для динамічної гомогенізації, змішування і активування паливних сумішей На виході з пристрою показаний магніторезонансний сенсор, призначений для визначення інтегрального показника якості суміші На цьому малюнку показана модифікація технології, призначена для карбюраторних двигунів На цьому малюнку показано осьове перетин інтегративного вихрового карбюратора, поєднала у собі пристрій для динамічної гомогенізації і змішування компонентів паливної суміші та серію послідовних вихрових генераторів ... далі буде ...
корисний матеріал? Натисніть:
|