Володимир В. Коноваленко
Ця книга про те, як створювати і використовувати рекламні продукти, фірмовий стиль підприємства і дизайн продукту (упаковки) без порушення прав інтелектуальної власності. Книга є практичним посібником про інтелектуальну власність для авторів творів та промислових зразків, дизайнерів, виконавців, виробників фонограм та інших суб'єктів права інтелектуальної власності, рекламістів, рекламодавців, а також менеджерів торговельної марки. Наявність великої кількості ілюстрацій у вигляді схем і таблиць робить книжку доступною читачам з будь-яким рівнем знань у галузі права інтелектуальної власності. Ця книга для тих, хто хоче отримати максимальний дохід від використання об'єктів права інтелектуальної власності. Книги Володимира В. Коноваленка замовляйте на сайті «Електронні книги з інтелектуальної власності»
корисний матеріал? Натисніть:
групи:
реєстрація прав; порушення прав; реєстрація прав; порушення прав
теги:
торговельна марка; порушення права; реклама; дизайн
|