На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У будь-якій цивілізованій країні права інтелектуальної власності повинні бути такими ж святими і непорушними, як і право приватної власності
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Казенна горілка поллється на чужий ринок

2003-07-26
Петро Іванов

 

Всесвітня організація інтелектуальної власності визнала казенний «Союзплодоімпорт» власником семи знаменитих радянських алкогольних брендів. Тепер держпідприємство піде в атаку на позиції компаній Юрія Шефлера на зовнішньому ринку.

За повідомленням «Інтерфаксу», міжнародне бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ, WIPO) визнало федеральне казенне підприємство (ФКП) «Союзплодоімпорт» законним власником міжнародної реєстрації товарних знаків на горілку Stolichnaya, Moskovskaya, «Лимонна», Zubrovka, Sibirskaya, «Російська», а також шампанського, відомого за рубежем під маркою Soviet Sparkling.

Запис про зміну власника зроблена в міжнародному регістрі ВОІВ.

Раніше, як повідомив агентству прес-секретар ФКП Володимир Уватенко, цими товарними знаками володіла компанія Spirits International N.V. (острів Кюрасао, Нідерландські Антилли), що входить у групу S.P.I., засновану відомим підприємцем Юрієм Шефлером.

Історія боротьби Юрія Шефлера з казенним «Союзплодоімпортом», що завершилася оголошенням Шефлера в розшук і його спішний виїзд за кордон, добре відома (див. довідку). Міжнародна реєстрація перерахованих горілочних марок була здійснена ВОІВ у 1980-1990-х роках на Всесоюзне зовнішньоекономічне об’єднання «Союзплодоімпорт», а наприкінці 1990-х років права на зазначені бренди одержала група S.P.I. (усього було отримано 43 бренда).

Зі створенням ФКП почалися нескінченні скандали і позови з S.P.I. з приводу прав на знамениті торгові марки — власне, ФКП багато в чому саме для цього і було створено. Незважаючи на те що бренди були прославлені ще в радянські часи, необхідно відзначити, що всі останні роки маркетингом цих горілок на Заході і підтримкою репутації торгових марок займалися підприємства Шефлера, сумарний річний оборот яких досягав $680 млн.
Таким чином, нинішнє рішення ВОІВ відкриває казенній горілці під знаменитими марками шлях на зовнішній ринок, «розігрітий» Юрієм Шефлером.
У ФКП не ховають захватів з цього приводу. «Одержання міжнародної реєстрації на товарні знаки традиційних російських горілок — це справедливе визнання авторитетним закордонним патентним органом прав Російської Федерації на ексклюзивність володіння цими брендами», — повідомляє прес-реліз.

Також затверджується, що ФКП почне експорт горілок під відвойованими в Шефлера марками «вже в самий найближчий час».


джерело: ГАЗЕТА.РУ, 24 июля 2003 г
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100