Консалтингова агенція Interbrend опублікувала рейтинг* найдорожчих брендів
за підсумками 2006 року
1. Лідер рейтингу — Coca-Cola. 2006-го бренд подешевшав на 1% і його вартість
становила $67 млрд. Основний конкурент — Pepsi — подорожчав на 2%. Фахівці Interbrend
вважають, що Coca-Cola збереже лідерство тільки у разі, якщо активніше просуватиме
нові продукти.
2. Другу позицію займає Microsoft. Цей бренд оцінений експертами у $56,93 млрд — на 5% дешевше, ніж 2005-го. Apple і Google подорожчали відповідно на 14 і
46%, однак, за оцінками Interbrend, до Microsoft їм ще далеко. Його цінність
зумовлена насамперед популярністю системи Windows і програмних продуктів Office.
Як зазначають експерти, Microsoft неактивно використовує інструментарій cross
promotion і недооцінює значення іміджевої реклами, що не дозволяє йому очолити
рейтинг.
3. Третє місце посідає бренд IBM, який подорожчав за підсумками 2006-го на
5% — до $56,20 млрд. Рейтинговий комітет пов’язує збільшення цінності бренда
з освоєнням перспективних ринків збуту компанією IBM, особливо з експансією
до країн Південно-Східної Азії. До того ж торік компанія IBM продала кілька
підприємств, рівень прибутковості яких був нижчий від галузевої норми. За прогнозами
Interbrend, 2007 року бренд IBM також подорожчає.
4. Четвертий у рейтингу бренд General Electric, оцінений у $48,91 млрд плюс
3,9% за підсумками 2006-го. Серед причин подорожчання GE називають активне використання
непрямої реклами і корпоративного PR, результатом маркетингових заходів стало
зростання кількості згадувань про компанію у спеціалізованих і ділових ЗМІ.
5. Замикає п’ятірку бренд Intel, який подешевшав у 2006-му на 9% — до $32,32
млрд. Експерти Interbrend зазначають, що цінність Intel була б вищою, якби маркетологи
компанії приділяли більше уваги корпоративному та соціальному PR. За прогнозами
агенції, 2007 року Intel подорожчає, якщо виведе на ринок нові моделі процесорів.
* Вартість брендів експерти оцінювали, орієнтуючись на дельту між обсягом продажу
товарів у роздробі та витратами виробників на виготовлення і транспортування.
Обов’язкова умова — транснаціональність бренда та його впізнаваність поза цільовою
аудиторією.
корисний матеріал? Натисніть:
|