На главную | Пишите нам | Поиск по сайту тел (063) 620-06-88 (другие) Укр | Рус | Eng   
Сила интеллекта не в том, чтобы все знать, а в том чтобы знать, где в данный момент можно найти необходимую информацию
  новости  ·  статьи  ·  услуги  ·  информация  ·  вопросы-ответы  ·  о Ващуке Я.П.  ·  контакты за сайт: 
×
Если вы заметили ошибку или опечатку, выделите мышкой текст, включающий
ошибку (всё или часть предложения/абзаца), и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить нам.
×

5 наиболее дорогих брэндов

2007-06-12

Консалтингова агенція Interbrend опублікувала рейтинг* найдорожчих брендів за підсумками 2006 року

1. Лідер рейтингу — Coca-Cola. 2006-го бренд подешевшав на 1% і його вартість становила $67 млрд. Основний конкурент — Pepsi — подорожчав на 2%. Фахівці Interbrend вважають, що Coca-Cola збереже лідерство тільки у разі, якщо активніше просуватиме нові продукти.

2. Другу позицію займає Microsoft. Цей бренд оцінений експертами у $56,93 млрд — на 5% дешевше, ніж 2005-го. Apple і Google подорожчали відповідно на 14 і 46%, однак, за оцінками Interbrend, до Microsoft їм ще далеко. Його цінність зумовлена насамперед популярністю системи Windows і програмних продуктів Office. Як зазначають експерти, Microsoft неактивно використовує інструментарій cross promotion і недооцінює значення іміджевої реклами, що не дозволяє йому очолити рейтинг.

3. Третє місце посідає бренд IBM, який подорожчав за підсумками 2006-го на 5% — до $56,20 млрд. Рейтинговий комітет пов’язує збільшення цінності бренда з освоєнням перспективних ринків збуту компанією IBM, особливо з експансією до країн Південно-Східної Азії. До того ж торік компанія IBM продала кілька підприємств, рівень прибутковості яких був нижчий від галузевої норми. За прогнозами Interbrend, 2007 року бренд IBM також подорожчає.

4. Четвертий у рейтингу бренд General Electric, оцінений у $48,91 млрд плюс 3,9% за підсумками 2006-го. Серед причин подорожчання GE називають активне використання непрямої реклами і корпоративного PR, результатом маркетингових заходів стало зростання кількості згадувань про компанію у спеціалізованих і ділових ЗМІ.

5. Замикає п’ятірку бренд Intel, який подешевшав у 2006-му на 9% — до $32,32 млрд. Експерти Interbrend зазначають, що цінність Intel була б вищою, якби маркетологи компанії приділяли більше уваги корпоративному та соціальному PR. За прогнозами агенції, 2007 року Intel подорожчає, якщо виведе на ринок нові моделі процесорів.

* Вартість брендів експерти оцінювали, орієнтуючись на дельту між обсягом продажу товарів у роздробі та витратами виробників на виготовлення і транспортування. Обов’язкова умова — транснаціональність бренда та його впізнаваність поза цільовою аудиторією.

полезный материал? Нажмите:




2020-11-20
Живая вода
другие статьи...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при использовании любых материалов сайта ссылка на источник обязательна
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100