На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Прибутки від використання патентів у світі зросли від 3 млрд дол. у 1982 році до 120 млрд дол. у 2003 році
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

ДПА: «Про рекламну інформацію на візитних картках»

2003-11-13
ДПА України
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Л И С Т

29.10.2003 N 8973/6/15-3416

Український бухгалтерський тижневик «Дебет-Кредит»


Про рекламну інформацію на візитних картках


Державна податкова адміністрація України у відповідь на лист Українського бухгалтерського тижневика «Дебет-Кредит» від 30.09.2003 р. N 1065 щодо рекламної інформації, зазначеної на візитних картках працівників фірми, якщо вона містить логотип фірми, реквізити та робочі телефони, у межах компетенції повідомляє таке.

Основним документом, що регулює організацію та проведення рекламних заходів, а також здійснення рекламної діяльності, є Закон України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР [270/96-ВР] «Про рекламу» (із змінами та доповненнями, у редакції Закону України від 11.07.2003 р. N 1121-IV [1121-15]. Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.

Згідно з цим Законом [270/96-ВР], реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Відповідно до цього Закону, особа — це фізична особа, у тому числі суб’єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні, а товар — будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об’єкти права інтелектуальної власності.

Статтею 2 зазначеного Закону [270/96-ВР] визначено, що дія цього Закону не поширюється на оголошення фізичних осіб, не пов’язані з підприємницькою діяльністю.

Враховуючи зазначене, Державна податкова адміністрація України вважає, що візитні картки працівників фірми, на яких розміщено логотип фірми, реквізити та робочі телефони є інформацією про особу, що розповсюджена в будь-якій формі і підтримує обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи. Така інформація, на нашу думку, є рекламою.

Разом з тим, контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень:
­ спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів — щодо захисту прав споживачів;
­ Антимонопольний комітет України — щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції;
­ Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення — щодо телерадіоорганізацій усіх форм власності.


Заступник голови С.Лекар

джерело: ДПА
корисний матеріал? Натисніть:




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100