На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Fujitsu може почати судове переслідування Apple за марку iPad

2010-01-28

На думку юристів, компанія Apple може зіткнутися з юридичним переслідуванням з боку японського виробника комп’ютерів Fujitsu за використання торговельної марки iPad як назви для своєї останньої розробки — планшетного комп’ютера із сенсорним екраном. У японській компанії говорять, що з 2002 року Fujitsu займалася й займається виробництвом кишенькових комп’ютерів під брендом iPad і має всі необхідні документи, що підтверджують її права на дане найменування.

В Fujitsu повідомили, що компанія зараз вивчає можливе порушення з боку Apple і думає про подальші дії. "У цей момент ми обговорюємо можливі варіанти дій з нашими юристами з питань торговельних марок. Поки в нас немає додаткових коментарів для преси", — говорять у Fujitsu.

Незалежні експерти впевнені, що від початку продажу під раніше оголошеним брендом позов Fujitsu Apple навряд чи зупинить, та й міняти назву для "яблучної таблетки" компанія теж швидше за все вже не буде. У крайньому випадку Apple просто перекупить права на даний товарний знак, тим більше, що подібний досвід в Apple уже є: в 2007 році компанія вже влагодила суперечку з компанією Cisco, що раніше випускала програмне забезпечення за назвою iPhone.

Комп’ютер iPad виробництва Fujitsu має 3,5-дюймовий екран, працює на базі процесора Intel й операційної системи Windows Mobile. Також комп’ютер підтримує WiFi й Bluetooth. Продається iPad як мобільний пристрій для менеджерів і продавців, що дозволяє в реальному часі відслідковувати бізнес-дані.

У США японська компанія дістала права на марку iPad в 2003 року, однак тут такий пристрій був випущений під брендом Mag-Tek. "Їм [Apple], імовірно, треба було б зв’язатися з нами, перш ніж випускати пристрій, але в нас ніяких переговорів з Apple не було. Apple зайняла дивну позицію", — говорить Едвард Пеннінгтон, юрист компанії Fujitsu.

джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100