Свердловське територіальне керування антимонопольної служби Росії порушило
справу за ознаками порушення п. 5 ст. 5 закону про рекламу у відношенні ТОВ
«Уральське кільце».
Як повідомив JM начальник відділу дотримання законодавства про рекламу й несумлінну
конкуренцію ТУ ФАС Людмила Смертягіна, компанія «Уральське кільце»
використала товарний знак «Форд», не маючи при цьому яких-небудь документів,
що дозволяють використати даний товарний знак. Крім того, ТОВ «Уральське
кільце» обвинувачуються у виготовленні реклами по графічному оформленню,
яке нагадує товарний знак «Форд». У цьому випадку, за словами Людмили
Василівни, порушений аб. 4 ст. 6 закону про рекламу.
Джерело
корисний матеріал? Натисніть:
|