| 
                                                                 Європейський віщальний союз (EBU — European Broadcasting Union) зобов’язав 
  оператора мобільного стільникового зв’язку компанію UMC забрати з її рекламної 
  інформації всі посилання на міжнародний пісенний конкурс «Евробачення-2005» 
  і його символіку, повідомляють «Українські Новини».  
З його слів, керуючим розвитком бізнесу компанії T.E.A.M., що займається маркетингом 
  конкурсу Евробачення-2005, Томаса Шмидта, близько 10 днів назад EBU зафіксував, 
  що UMC використає символіку « Евробачення -2005» у своїй рекламній 
  компанії, зокрема, пропонуючи абонентам придбати з дотацією мобільний телефон 
  Samsung X140 як офіційний телефон « Евробачення -2005».  
При цьому дана реклама не була погоджена також і з компанією Samsung, що має 
  статус офіційного технологічного партнера » Евробачення -2005» і може 
  пропонувати подібну продукцію тільки від свого імені.  
У такий спосіб EBU зафіксувала приклад так називаного эмбуш-маркетинга (ambush 
  marketing), коли компанія порушує права організаторів події, намагаючись асоціювати 
  себе з популярною подією без сплати комісійних його організаторам.  
«Третя сторона, що не має права використати символіку конкурсу, асоціює 
  себе з даним заходом», — сказав Шмидт.  
Тому юридичні представники EBU направили UMC лист із вимогою припинити дані 
  порушення.  
За інформацією Шмидта, у середовище EBU одержала від UMC лист із підтвердженням, 
  що компанія згодна забрати зі своєї друкованої, зовнішньої, телевізійної й іншої 
  реклами всі посилання на символіку «Евровидение-2005» і представила 
  EBU графіка вилучення такої інформації з різних видів рекламних носіїв.  
За словами Шмидта, UMC обіцяла виконати викладені в листі зобов’язання протягом 
  найближчих декількох днів.  
Ambush marketing — паразитичний маркетинг, спроби асоціювати компанію або торговельну 
  марку з якою-небудь значимою подією без сплати комісійних організаторові даної 
  події; такий маркетинг порушує права організаторів події й уводить громадськість 
  в оману щодо того, хто в дійсності є спонсором події.  
Вартість спонсорського пакета « Евробачення -2005», що дає право 
  на використання символіки конкурсу, що придбав інший оператор мобільного стільникового 
  зв’язку — компанія «Київстар», — склала 1,9 млн. євро, що дозволило 
  компанії одержати статус офіційного партнера конкурсу в якості міжнародного 
  мобільного оператора.   
 it.proua.com 
                                                                        
                                                                
корисний матеріал? Натисніть: 
 
 
                                                                 |