На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

UMC зобов’язали забрати зі своєї рекламної інформації всі посилання на «Евробачення-2005» і його символіку

2005-05-05

Європейський віщальний союз (EBU — European Broadcasting Union) зобов’язав оператора мобільного стільникового зв’язку компанію UMC забрати з її рекламної інформації всі посилання на міжнародний пісенний конкурс «Евробачення-2005» і його символіку, повідомляють «Українські Новини».

З його слів, керуючим розвитком бізнесу компанії T.E.A.M., що займається маркетингом конкурсу Евробачення-2005, Томаса Шмидта, близько 10 днів назад EBU зафіксував, що UMC використає символіку « Евробачення -2005» у своїй рекламній компанії, зокрема, пропонуючи абонентам придбати з дотацією мобільний телефон Samsung X140 як офіційний телефон « Евробачення -2005».

При цьому дана реклама не була погоджена також і з компанією Samsung, що має статус офіційного технологічного партнера » Евробачення -2005» і може пропонувати подібну продукцію тільки від свого імені.

У такий спосіб EBU зафіксувала приклад так називаного эмбуш-маркетинга (ambush marketing), коли компанія порушує права організаторів події, намагаючись асоціювати себе з популярною подією без сплати комісійних його організаторам.

«Третя сторона, що не має права використати символіку конкурсу, асоціює себе з даним заходом», — сказав Шмидт.

Тому юридичні представники EBU направили UMC лист із вимогою припинити дані порушення.

За інформацією Шмидта, у середовище EBU одержала від UMC лист із підтвердженням, що компанія згодна забрати зі своєї друкованої, зовнішньої, телевізійної й іншої реклами всі посилання на символіку «Евровидение-2005» і представила EBU графіка вилучення такої інформації з різних видів рекламних носіїв.

За словами Шмидта, UMC обіцяла виконати викладені в листі зобов’язання протягом найближчих декількох днів.

Ambush marketing — паразитичний маркетинг, спроби асоціювати компанію або торговельну марку з якою-небудь значимою подією без сплати комісійних організаторові даної події; такий маркетинг порушує права організаторів події й уводить громадськість в оману щодо того, хто в дійсності є спонсором події.

Вартість спонсорського пакета « Евробачення -2005», що дає право на використання символіки конкурсу, що придбав інший оператор мобільного стільникового зв’язку — компанія «Київстар», — склала 1,9 млн. євро, що дозволило компанії одержати статус офіційного партнера конкурсу в якості міжнародного мобільного оператора.


it.proua.com

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100