Європейський віщальний союз (EBU — European Broadcasting Union) зобов’язав
оператора мобільного стільникового зв’язку компанію UMC забрати з її рекламної
інформації всі посилання на міжнародний пісенний конкурс «Евробачення-2005»
і його символіку, повідомляють «Українські Новини».
З його слів, керуючим розвитком бізнесу компанії T.E.A.M., що займається маркетингом
конкурсу Евробачення-2005, Томаса Шмидта, близько 10 днів назад EBU зафіксував,
що UMC використає символіку « Евробачення -2005» у своїй рекламній
компанії, зокрема, пропонуючи абонентам придбати з дотацією мобільний телефон
Samsung X140 як офіційний телефон « Евробачення -2005».
При цьому дана реклама не була погоджена також і з компанією Samsung, що має
статус офіційного технологічного партнера » Евробачення -2005» і може
пропонувати подібну продукцію тільки від свого імені.
У такий спосіб EBU зафіксувала приклад так називаного эмбуш-маркетинга (ambush
marketing), коли компанія порушує права організаторів події, намагаючись асоціювати
себе з популярною подією без сплати комісійних його організаторам.
«Третя сторона, що не має права використати символіку конкурсу, асоціює
себе з даним заходом», — сказав Шмидт.
Тому юридичні представники EBU направили UMC лист із вимогою припинити дані
порушення.
За інформацією Шмидта, у середовище EBU одержала від UMC лист із підтвердженням,
що компанія згодна забрати зі своєї друкованої, зовнішньої, телевізійної й іншої
реклами всі посилання на символіку «Евровидение-2005» і представила
EBU графіка вилучення такої інформації з різних видів рекламних носіїв.
За словами Шмидта, UMC обіцяла виконати викладені в листі зобов’язання протягом
найближчих декількох днів.
Ambush marketing — паразитичний маркетинг, спроби асоціювати компанію або торговельну
марку з якою-небудь значимою подією без сплати комісійних організаторові даної
події; такий маркетинг порушує права організаторів події й уводить громадськість
в оману щодо того, хто в дійсності є спонсором події.
Вартість спонсорського пакета « Евробачення -2005», що дає право
на використання символіки конкурсу, що придбав інший оператор мобільного стільникового
зв’язку — компанія «Київстар», — склала 1,9 млн. євро, що дозволило
компанії одержати статус офіційного партнера конкурсу в якості міжнародного
мобільного оператора.
it.proua.com
корисний матеріал? Натисніть:
|