Як я думаю, співвідношення між зазначеними Вами об’єктами (фірмовим найменуванням 
  і комерційним позначенням, а також товарним знаком, знаком обслуговування й 
  найменуванням місць походження товарів) наступне. Всі перераховані об’єкти відносяться 
  до позначень і служать засобами індивідуалізації учасників цивільного обороту 
  й виробленої ними продукції (товарів, послуг). 
Перші два — фірмові найменування 
  й комерційні позначення — служать для індивідуалізації учасників цивільного 
  обороту (фірм або індивідуальних підприємців). 
Фірмове найменування (фірма) — найменування, під яким підприємець виступає в цивільному обороті і яке індивідуалізує 
  його серед інших учасників. Структура фірмового найменування складається з обов’язкової 
  частини (корпуса фірми) — його організаційно-правової форми (наприклад, ТОВ, 
  ЗАТ), а в окремих випадках також типу й предмета діяльності (державне, приватне, 
  муніципальне) або профілю діяльності (виробниче, страхове, наукове), а також 
  необов’язкової частини (доповнення), наприклад, номера (трест №7), спеціального 
  найменування ("Прапор", "Калібр"), скорочень (МТЗ, ХТЗ) 
  і інших.
   Комерційне позначення — це прийняте фірмою й широко відоме найменування, 
  що символізує діяльність підприємства й використовується в її діяльності, що 
  охороняється без спеціальної реєстрації (приклади — Майкрософт, Дебенхемс, Газпром, 
  Нафтогаз) і яке ми можемо зустрічати повсюдно: назви ресторанів, кафе, магазинів 
  і т.д. Різниця між описаними двома об’єктами у функціях — комерційне позначення 
  звичайно використовується у відносинах між споживачами й підприємцями, а фірмове 
  найменування — у ділових відносинах між фірмами. Крім того, комерційними позначеннями 
  можуть бути не тільки найменування (як з фірмовими найменуваннями), але малюнки, 
  кольори, звуки й ін. Фірмове найменування досить докладно розкрито в нормативній 
  базі — Положення про фірму 1927р., комерційне позначення згадане в ЦКУ. 
  
На відміну від згаданих двох об’єктів товарні знаки (знаки обслуговування) і 
  найменування місць походження товарів служать для індивідуалізації товарів, 
  робіт або послуг, а не учасників цивільного обороту. Якщо згадані вище фірмове 
  найменування й комерційне позначення реєструються адміністративними органами 
  або взагалі не реєструються, то товарні знаки й найменування місць походження 
  товарів реєструються Укрпатентом і без такої реєстрації недійсні. Розходження 
  також мають місце в строках дії порівнюваних позначень і необхідності його продовження, 
  оскільки фірмове найменування й комерційне позначення не визначені терміном 
  дії, а товарні знаки й найменування місць походження товарів діють строком 10 
  років з дати подачі заявки на їхню реєстрацію, з можливістю продовження цього 
  строку щораз на 10 років за умови оплати держзбору. Нормативна база про товарні 
  знаки й найменування місць походження товарів утримується у відповідних Законах.