На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У наступних світових війнах буде розвертатися боротьба за інтелектуальну власність, а не за нафту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Рецензія та відгуки на публікацію «Двигун внутрішнього згоряння з складовим поршнем»

2011-08-18
Геннадій Флідер, Президент IET, INC
Андрій (Гавріель) Лівшиць, інтердисциплінарний інженер дослідник.

Знаючи не з чуток, а за реальною практичної роботи в галузі підвищення ефективності двигунів внутрішнього згоряння про виняткову важливість зниження рівня всіляких втрат потужності двигуна від кривошипно-шатунного механізму, колектив експертів і дослідників нашої компанії з великим професійним інтересом ознайомився з статтею «Двигун внутрішнього згоряння з складовим поршнем», опублікованій на сайті Ярослава Ващука.

Автор статті, кандидат технічних наук Володимир Георгійович Федосєєв, запропонував незвичайне рішення проблеми запобігання механічних та термодинамічних втрат потужності двигунів внутрішнього згоряння, яке заслуговує серйозного професійного обговорення.

Отже, з точки зору техніки, як зазначено вище пропоноване технічне рішення представляє безперечний інтерес завдяки оригінальності і так сказати елегантності самого рішення, якщо розглядати його у відриві від реальної ситуації на ринку продуктів і компонентів автомобільної техніки і технології.

Пропонуємо увазі читачів попередній загальний аналіз існуючого положення, який добре знайомий фахівцям, постійно цікавляться цією областю техніки.

Отже, давайте розглянемо існуючу ситуацію з ефективністю транспортних засобів, які використовують в якості силової установки двигун внутрішнього згоряння.

Як видно з наведених ілюстрацій англійською мовою втрати, віднесені до двигуна внутрішнього згоряння, як такому, є найбільш суттєвими, - 62.4% від енергії спалювання палива губляться саме в двигуні і левова частка цих втрат, - втрати від кривошипно-шатунного механізму:

Фахівці-аналітики прорахували економічно доцільні варіанти модернізації транспортних засобів з двигуном внутрішнього згорання і оцінили приблизний економічний ефект від кожного з видів модернізації або модифікації.

Далі слідують характеристики кожного з селективно обраних варіантів інноваційного впливу на стереотипи шляхів економії енергії та модернізації транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння.

... ЗАВАНТАЖИТИ ПОВНИЙ ТЕКСТ ЦІЄЇ СТАТТІ ...

Для того, що б зорієнтуватися у характері запропонованого технічного рішення та його місце в технологічному полі, пов'язаному з модифікаціями циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згоряння фахівці компанії спільно з патентними адвокатами, працюють з нашою компанією виконали попередній патентний пошук і визначили наявність на сьогоднішній день 2068 патентів в цій категорії техніки.

Після того, як область пошуку була обмежена тільки складовими (гібридними, комбінованими поршнями) виявилося, що станом на 14 серпня 2011 зареєстровано 110 патентів, найновіший з яких видано 2 серпня 2011 року, а найперший в цій групі отримано 13 квітня 1976 року.

Первинний аналіз цих патентів показав, що основна мета, яку автори винаходів ставили, - це саме зниження рівня втрат потужності, викликаних наявністю кривошипно-шатунного механізму.

Нижче наведені анотації найбільш характерних винаходів цієї групи.

Що важливо і характерно: - Жодна з цих винаходів не подано від будь-якої компанії, яка спеціалізується на випуску двигунів або їх компонентів; Більшість заявок подано від одинаків та ентузіастів;

  • У жодному з цих винаходів не використовується, запропонований автором складовою характер поршня, в якому малий центральний поршень в момент максимального стиснення виступає за межі великого поршня;

На цьому факторі варто зупинитися більш детально.

У конструкції поршнів сучасного двигуна, головка поршня, її профіль мають величезне значення. Тиск уприскування складає 2000 атмосфер і профіль верхнього торця поршня повинен бути таким, щоб сформувати нижній, обмежує локальний обсяг згоряння, контур.

Тобто обов'язковою умовою повного згорання є саме та геометрія верхнього торця поршня, при якій центр циліндричної поверхні поршня розташовується істотно нижче ніж його крайова коло. При такій геометрії на верхньому торці поршня формується своєрідна приймальня чашка, яка обмежує область розпилення паливної суміші і відповідно обмежує і формує локальну. область горіння з гомогенізацією властивостей полум'я по всьому об'єму факела полум'я.

Виходячи з цих міркувань можна припустити, що при всій привабливості чисто механічного рішення складеного поршня, запропонованого автором, його вплив на локальний процес згоряння паливної суміші може бути обмежено негативним і це може вплинути на рівень токсичних забруднень у вихлопних газах.

Але як не дивно в самій ідеї складеного поршня є дуже важливе зміст і, як нам видається, це може в майбутньому бути застосоване в гібридно - комбінованих двигунах, але це має стати темою самостійного дослідження і ми готові це технологічний напрямок висвітлити в наступних публікаціях.

джерело: Ітернет-сайт "ВЯПат"
корисний матеріал? Натисніть:

групи: винахідництво; Наукові відкриття, науково-технічна інформація; світ
теги: винахід; наука; сайт




2020-11-20
Жива вода
інші статті...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100