На главную | Пишите нам | Поиск по сайту тел (063) 620-06-88 (другие) Укр | Рус | Eng   
Карманный персональный компьютер (КПК) – обязательный атрибут беспрерывного творческого процесса и незаменимая вещь для творческого человека
  новости  ·  статьи  ·  услуги  ·  информация  ·  вопросы-ответы  ·  о Ващуке Я.П.  ·  контакты за сайт: 
×
Если вы заметили ошибку или опечатку, выделите мышкой текст, включающий
ошибку (всё или часть предложения/абзаца), и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить нам.
×

На какой класс товаров или услуг регистрировать товарный знак при торговле стройматериалами?

2009-01-13
Ярослав Ващук

Питання:
Фірма займається закупівлею оптових партій будматеріалів і їх подальшим роздрібним продажем споживачам через свій магазин і хотіла б зареєструвати свій товарний знак. З огляду на, що асортимент будматеріалів великий (від цвяхів до сантехніки та ін.), чи досить буде в переліку товарів і послуг по 42 класу МКТП вказати "реалізація будматеріалів у роздріб" чи необхідно окремо перераховувати конкретні види товарів "реалізація лакофарбових виробів; реалізація сантехніки й т.д."? Або може просто вказати "реалізація промислових товарів"?

 

Відповідь:
Послуги з реалізації товарів відсутні в 42 класі 9-й редакції МКТП.
Передбачається, що фірми, що не займаються виробництвом товарів, а тільки їхньою реалізацією, роблять послуги, перераховані в класі 35 МКТП: "розміщування в одному місці, на користь іншим особам, асортименту будматеріалів або інформації щодо цих товарів, яке дає змогу покупцям зручно оглядати і купувати ці товари на підприємствах оптової і роздрібної торгівлі". Тому для зазначеної Вами фірми немає ніякої необхідності реєструвати товарний знак по класах самих реалізованих товарів, тим більше з огляду на їхню широку номенклатуру.

источник: Інтернет-сайт «ВЯПат»
полезный материал? Нажмите:




2020-11-20
Живая вода
другие статьи...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при использовании любых материалов сайта ссылка на источник обязательна
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100