101. Ми придумали торгівельну марку (ТМ), яка абсолютно не схожа на назву нашого приватного підприємства
(ПП). Ця ТМ не зареєстрована і не подана на реєстрацію. Чи можна використовувати цю ТМ, наприклад для реклами
нашого ПП? Чи можна під цією ТМ надавати всі види послуг передбачені статутом ПП? Дякую. Івано-Франківськ. Віктор
Можна. Але відсутність реєстрації містить загрозу порушення чужих прав на тотожні чи подібні ТМ і втрату пріоритету.
Розроблена Вами ТМ може повторювати чи бути подібною до вже зареєстрованих іншими суб’єктами ТМ, які володіють виключним правом на її використання.
Розроблену Вами ТМ може зареєструвати хто-небудь інший на своє ім’я (національне законодавство дозволяє це, якщо першокористувач таку реєстрацію не здійснив), а потім заявити претензії – Вам.
102. Якщо торгівельний знак запатентований в Німеччині, що потрібно, щоб юридична особа, що є дочірним підприємством власника, могла використовувати даний знак в Україні на офіційних бланках, печатках та таке інше? Потрібно реєструвати заново чи підтверджувати реєстрацію такого знака в Україні? КИЇВ. Денис
Відсутність реєстрації ТМ в Україні містить загрозу порушення чужих прав на тотожні
чи подібні знаки і втрату пріоритету. Розроблений і
зареєстрований Вами за кордоном знак може
зареєструвати хто-небудь інший на своє ім’я, (національне
законодавство дозволяє це, якщо першокористувач таку реєстрацію не
здійснив), а потім заявити претензії — Вам.
103. Какими нормативными актами предусмотрено:
1. проведение экспертизы заявки на регистрацию т.з.около 2 лет;
2. право заявителя ставить рядом со знаком «ТМ» до получения свидетельства;
3. если заявитель имеет такое право (вопрос 2), может ли он передать право пользования ТМ другому субъекту? КИЇВ. Людмила
1) Цей термін не регламентований.
2) ЗУ „Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” передбачено право використання попереджувального маркування. В міжнародній практиці у сфері бізнесу і відповідно „чесним звичаям у промислових і торговельних справах” прийняті попереджувальні позначення для торговельних марок: „ТМ”, „R”, „Зареєстрована ТМ” та ін.
Порушенням Закону про рекламу є недостовірна реклама, тобто реклама, у якій присутні відомості, що не відповідають дійсності, зокрема, у відношенні товарного знаку виробник, наприклад, не вправі вказувати в рекламі за допомогою попереджувального маркірування (букви «R» у кружку) або іншим способом на те, що знак зареєстрований, якщо в дійсності він не внесений до Державного реєстру товарних знаків. Такі дії, крім того, що вони порушують Закон про рекламу і Закон про товарні знаки, можуть бути визнані несумлінною конкуренцією на підставі Закону України «Про захист від недобросовістної конкуренції».
3) Тільки разом з правом на ТМ.
104.
Я приватний підприємиць займаюся у сфері туризму,екскурсійна
діяльність маючи рекламний щіт назвав себе (туристичне агентство
«корона») а внизу підписав СПД, .чи маю я на це
право.
Однозначно відповісти не можна. На Вашому рекламному щиті крім
загально прийнятих в даній сфері бізнесу слів є оригінальне слово
«корона». Якщо на сьогодні ніхто не зареєстрував це слово як ТМ на даний
чи подібний вид діяльності, то ваші дії правомірні. Але якщо хтось
завтра чи через рік... таку реєстрацію проведе, то він отримає
виключне право на використання даної ТМ і заборону такого
використання іншим субєктам.
105.
Встановлено порушення прав на торговельний знак при демонстрації
продукту (рідке добриво) на ярмарці. Порушення стосується тільки
словесної частини ТЗ. Порушувач мешкає у іншому місці,
посилається на ненавмисне використання ТЗ, хоча наше добриво з
цим знаком випускається на українському ринку декілька років. На
суд заяву ще не подавали. Наше спроба розібратись звертанням до
Цивільного, господарчого, закону по ТЗ та ін. не допомогла
з’ясувати процедурні питання щодо відшкодування матеріальної
шкоди (наприклад, розрахунків з оцінки заподіяної шкоди).
Можливо Ви
маєте досвід і ми будемо дуже вдячні за підказку.
Спеціальної методики по цьому питанню не існує. На сьогодні в
розробці лише методика визначення ціни на ТМ.
Розмір заподіяної шкоди може визначатися виходячи із зменшення
обєму реалізації продукції і відповідно прибутку за рахунок появи
на ринку аналогічної продукції під зареєстрованою ТМ, це при умові
належної якості контрафактної продукції.
106. Скажіть будь ласка чи регулюється якимось чином використання міста в юр. назві
підприємства(фірмі). Чи передбачено сплата коштів за це.
Ольга.
ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»
15 травня 2003 року N 755-IV
Цей Закон набирав чинності з 1 липня 2004 року.
1) Так. Місцевим органом самоуправління (міськрадою) приймається
відповідний нормативний документ. http://patent.km.ua/ukr/articles/i373
2) Як правило, так.
3) Приклад. http://www.sdip.gov.ua/ukr/news/?id=3203
107.
Наше хозяйство с 1996 года зарегистрированно под названием
«Простоквашино». Может ли кто-нибудь предъявить нам претензию за
это название
необходимо ли в таком случае заключать договор с Успенским на
использование товарного знака «простоквашино»,как это сделала
компания «Юнимилк». В какие законодательные органы необходимо
обращаться для того что бы зарегистрировать это название как товарный знак?
Петропавловськ-Камчатский
Если в действительности название деревни «Простоквашино» не является плодом
фантазии известного писателя, а населенный пункт с таким
названием (есть такая информация) «появился в Ленинградской области задолго до выхода в свет
произведений Эдуарда Успенского», то Вы можете беспрепятственно
использовать такое название даже зарегистрировать
это слово как товарный знак.
Если Вы собираетесь регистрировать ТЗ, то необходимо провести
проверку его на патентную чистоту. Если существует реально указанное
название, то договор не нужен: Успенский был не первым в
использовании этого названия, если такой ТЗ уже зарегистрирован, то
Вы опоздали и необходимо немедлено прекратить его использование во
избежание неприятностей от его владельца.
Регистрацию ТЗ осуществляет Роспатент.
Стоимость регистрации ТЗ в России:
1) патентная пошлина за подачу заявки на регистрацию — 8000 рублей
2) гонорар патентного повереного — $200 (при выполнении проверки на
чистоту — $300)
Порядок регистрации товарного знака, торговой марки, логотипа,
названия продукции, этикетки, фирменного наименования
http://patent.km.ua/rus/pages/i166
Многолетние патентные споры за «Дядю Федора» http://patent.km.ua/rus/articles/i84
108.
Можно ли оформить патент на :
1. название интернет сайта независимо от доменной принадлежности, или в каждой не
небходимо оформлять патент заново ?
2. бизнес идею и торговую марку на новую услугу — класс : развлечения
сфера распространения — интернет, ТВ, радио, СМИ ?
3. т.е зарегистрипровать торговую марку — словосочетание, которое
бы действовало на все сферы распространения и по всему миру ?.
Например ВВС — есть такое радио, и я даже в Мариуполе башмаки не
могу выпускать под такой маркой.
1) назву сайту можна зареєструвати як торговельну марку (ТМ) як в
окремій країні так і провести міжнародну реєстрацію;
2) можна;
3) обєм прав на ТМ залежить від переліку товарів і послуг на які
вона реєструється. Відповідно до Міжнародної класифікації товарів і
послуг — МКТП http://patent.km.ua/ukr/pages/i43 існує 45 класів.
При реєстрації ТМ сплачується збір за вказаний в заявці кожний клас — 600грн.
109. У нас на предприятии сложилась интересная ситуация.
Для начала немного предистории.Нашему предприятию больше ста лет. Под свои нынешним
названием мы существуем уже более 50 лет. Были заводом союзного значения, гремели на всю страну.
Около пяти лет назад, в период всеобщего развала, несколько наших сотрудников ушли в фирму
(очень небольшую), которая пыталась производить оборудование, подобное нашему.
Естественно наши и их возможности несоизмеримы, и у них ничего особо не выходит.
За всем этим мы бы спокойно наблюдали и дальше, поскольку серьезной конкуренции нам не
составляют.
Но недавно к нам попала опубликованная в СМИ информация, что они наши правопреемники, а нас
не существует. И это мы бы вытерпели,но буквально несколько дней назад к нам от наших давних
заказчиков попадет коомерческое предложение от этой фирмы.
А на их фирменном бланке наше название, и еще с логотипом «ТМ».
Поскольку мы не регистрировали свою коом.наименование в силу того, что мы и так известны во
всей стране, то напрашивается вопрос — теперь они будут владеть нашим именем безнаказанно?
1. Имеют ли они право пользоваться нашим именем?
2. Какие шаги мы можем предпринять, чтоб воспрепятствовать нарушению своих прав?
3. Можем ли мы зарегистрировать свое имя, и как это сделать?
Мы были бы рады получить от Вас подробную информацию.
1) якщо фірма зареєструвала комерційне найменування як торговельну
марку (ТМ), то таким правом вони володіють;
2) неодхідне рішення суду про анулювання свідоцтва на ТМ в звязку з
невідповідність знаку умовам надання правової охорони. Ст. 6 ЗУ «Про
охорону прав на знаки для товарів і послуг» — Не можуть бути
зареєстровані як знаки позначення, які є тотожними або схожими
настільки, що їх можна сплутати з фірмовими найменуваннями, що відомі
в Україні і належать іншим особам, які одержали право на них до дати
подання до Установи заявки щодо таких же або споріднених з ними
товарів і послуг;
3) після анулювання свідоцтва фірми можна подати заявку на реєстрацію
Вашого комерційного найменування. Порядок регистрации товарного знака,
торговой марки, логотипа, названия продукции, этикетки, фирменного
наименования http://patent.km.ua/rus/pages/i166
110. Какими нормативными актами
предусмотрено:
1. проведение экспертизы заявки на регистрацию т.з.около 2 лет;
2. право заявителя ставить рядом со знаком «ТМ» до получения свидетельства;
3. если заявитель имеет такое право (вопрос 2), может ли он передать право пользования ТМ
другому субъекту?
1) Цей термін не регламентований.
2) ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» передбачено
право використання попереджувального маркування. В міжнародній
практиці у сфері бізнесу і відповідно «чесним звичаям у промислових і
торговельних справах» прийняті попереджувальні позначення для
торговельних марок: «ТМ», «R», «Зареєстрована ТМ» та ін.
Порушенням Закону про рекламу є недостовірна реклама, тобто реклама, у
якій присутні відомості, що не відповідають дійсності, зокрема, у
відношенні товарного знаку виробник, наприклад, не вправі вказувати в
рекламі за допомогою попереджувального маркірування (букви «R» у
кружку) або іншим способом на те, що знак зареєстрований, якщо в
дійсності він не внесений до Державного реєстру товарних знаків. Такі
дії, крім того, що вони порушують Закон про рекламу і Закон про
товарні знаки, можуть бути визнані несумлінною конкуренцією на
підставі Закону України «Про захист від недобросовістної конкуренції».
3) Тільки разом з правом на ТМ.
|