На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Патентний повірений на безоплатній основі надає консультації
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Конкуренти «Адідас» хочуть заборонити смужки на штанах

2005-07-07

Всесвітня федерація промисловості спортивних товарів у Мюнхені приступила до рішення питання, що може вплинути на долю фірми «Адідас». Чи необхідно вводити обмеження на використання символіки фірм на футболках, шортах й іншому одязі атлетів, що виступають на міжнародних і національних змаганнях?

Логотип «Адідас», три смужки, розроблений і зареєстрований засновником компанії Аді Дасслером в 1949 році є одним із самих пізнаваних у світі. Від рішення Федерації буде залежати, чи залишиться цей логотип на своїх колишніх домінуючих позиціях або ж поступиться місцем іншим.

Основними конкурентами «Адідас» виступають фірми «Пума» і «Найк». Пролобіювавши Міжнародний олімпійський комітет, вони домоглися рішення, що логотип на одязі атлетів, що беруть участь в Олімпійських іграх не повинен перевищувати 20 квадратних сантиметрів.

У рішенні МОК особливим пунктом забороняється використання потрійних смуг на одязі спортсменів. Правда про взуття нічого не говориться.

Проблема «Адідас» укладається в тім, що будь-які смуги на спортивному одязі є органічною частиною дизайну. Але одночасно це може бути схованою рекламою фірми й, таким чином, смуги на рукавах і шортах дають «Адідас» додаткові 700 квадратних сантиметрів простору.

Конкуренти «Адідас» уважають, що таке положення справ ставить фірму у свідомо виграшні умови в порівнянні з конкурентами. Аргументи «Адідас» про те, що смуги є невід’ємною частиною спортивного костюму, були відкинуті МОК. «Адідасу» нагадали, що він постійно судився з конкурентами із приводу використання смуг на одязі й тим самим фактично підтвердив, що вважає смуги частиною логотипа.

«Всі компанії, крім «Адідас» хочуть, щоб правила поширювалися на всіх», — заявив Хорст Видман, віце-президент Федерації.

Проте, за словами Яна Рунау, начальника керування по зв’язках із громадськістю «Адідас», у випадку якщо Федерація винесе своє рішення не на користь німецької компанії, то «Адідас» завжди зможе його заперечити.

Лента.ru

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100