Всесвітня федерація промисловості спортивних товарів у Мюнхені приступила до
рішення питання, що може вплинути на долю фірми «Адідас». Чи необхідно
вводити обмеження на використання символіки фірм на футболках, шортах й іншому
одязі атлетів, що виступають на міжнародних і національних змаганнях?
Логотип «Адідас», три смужки, розроблений і зареєстрований засновником
компанії Аді Дасслером в 1949 році є одним із самих пізнаваних у світі. Від
рішення Федерації буде залежати, чи залишиться цей логотип на своїх колишніх
домінуючих позиціях або ж поступиться місцем іншим.
Основними конкурентами «Адідас» виступають фірми «Пума»
і «Найк». Пролобіювавши Міжнародний олімпійський комітет, вони домоглися
рішення, що логотип на одязі атлетів, що беруть участь в Олімпійських іграх
не повинен перевищувати 20 квадратних сантиметрів.
У рішенні МОК особливим пунктом забороняється використання потрійних смуг на
одязі спортсменів. Правда про взуття нічого не говориться.
Проблема «Адідас» укладається в тім, що будь-які смуги на спортивному
одязі є органічною частиною дизайну. Але одночасно це може бути схованою рекламою
фірми й, таким чином, смуги на рукавах і шортах дають «Адідас» додаткові
700 квадратних сантиметрів простору.
Конкуренти «Адідас» уважають, що таке положення справ ставить фірму
у свідомо виграшні умови в порівнянні з конкурентами. Аргументи «Адідас»
про те, що смуги є невід’ємною частиною спортивного костюму, були відкинуті
МОК. «Адідасу» нагадали, що він постійно судився з конкурентами із
приводу використання смуг на одязі й тим самим фактично підтвердив, що вважає
смуги частиною логотипа.
«Всі компанії, крім «Адідас» хочуть, щоб правила поширювалися
на всіх», — заявив Хорст Видман, віце-президент Федерації.
Проте, за словами Яна Рунау, начальника керування по зв’язках із громадськістю
«Адідас», у випадку якщо Федерація винесе своє рішення не на користь
німецької компанії, то «Адідас» завжди зможе його заперечити.
Лента.ru
корисний матеріал? Натисніть:
|