Досить часто у виступах керівників підприємств, в публікаціях журналістів можна
почути чи прочитати: «...підприємство активно займається новаторством:
впроваджує відкриття, патентує ноу-хау, використовує у виробництві патенти...»
і т.д.
Шановні колеги, запам’ятайте наступне:
1. Ноу-хау і винахід — це зовсім різні речі, а ж ніяк не синоніми.
2. Відкриття суттєво відрізняється від винаходу.
3. Винахід і патент — тісно пов’язані, але принципово різні поняття.
4. Новизна і патентна чистота — поняття, що означають зовсім не одне й те ж.
5. Патентоспроможність і патентна чистота — поняття подібні, але не тотожні.
6. Інтелектуальна власність і промислова власність — понятті не тотожні, але
взаємопов’язані.
7. Все на світі має аналоги.
8. Наявність патенту на винахід не достатня умова комерційної його цінності.
9. Бренд, логотип, лейбл, товарний знак, торгова марка, знак обслуговування — усе це різновидності одного і того же поняття.
10. Авторські свідоцтва у сфері інтелектуальної власності — релікт.
Детальнішу інформацію по цій проблемі читайте в аналогічній статті на сайті “ВЯПат”
корисний матеріал? Натисніть:
|