На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Про розробку нової торговельної марки Японії

2004-12-03

В Японії створюється урядова робоча група, яка стане справжнім штабом уряду з питань стратегії інтелектуальної власності . До її складу увійдуть провідні дизайнери, художники-модельєри і фахівці в області кулінарії. Вони розроблятимуть експортну торговельну марку для забезпечення такої ж популярності за кордоном японської моди та кухні, якою користуються японські кінофільми, музика і відеоігри.

Уряд також розглядає план установлення особливого призу прем’єр-міністра «кращому кухарю Японії». «Ми хочемо визначити «торговельну марку Японії» на вироби моди і кулінарії, які можуть здобути у всьому світі широку популярність разом з виробами високих технологій, музикою і кінофільмами. Таким чином, ми підвищимо конкурентоспроможність вітчизняної промисловості і поліпшимо імідж Японії, що приведе також до збільшення кількості туристів», — заявив представник штабу.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100