Про необхідність відповідального ставлення до використання символіки відомих
виробників нагадало підприємцям Донецьке територіальне відділення Антимонопольного
комітету України.
До відділення надійшло звернення ТОВ «Родно» — офіційного дилера
французької фірми «Рено» в Донецькій області. Заявник скаржився на
ТОВ «Есткомп», яке без належного дозволу розмістило на своїй будівлі
добре відомий багатьом товарний знак фірми «Рено».
Таким чином у споживача могло скластися враження, що це підприємство також
представляє всесвітньовідомий автомобільний концерн в Донецькому реґіоні.
Вивчивши матеріали справи, фахівці Комітету визнали такі дії ТОВ «Есткомп»
недобросовісною конкуренцією, зобов’язали припинити порушення і наклали штраф — 500 грн.
Коментуючи рішення тервідділення АМКУ, Голова Комітету Олексій Костусєв зазначив:
«Ми наклали на порушника штраф, який можна вважати символічним, оскільки
ні споживачам, ні самому власнику товарного знаку не було завдано значної шкоди.
Тим більше, що «Есткомп» визнав порушення і добровільно його припинив.
Але це не означає, що Комітет буде поблажливий до підприємців, які свідомо й
відверто нехтують правилами інтелектуальної власності. Про яке б підприємство
не йшлося — велике чи мале — його керівники мають пам’ятати, що конкурувати
на ринку треба чесно, а ділова репутація конкурентів — це недоторкана цінність,
на яку не можна зазіхати».
Джерело: сайт АМКУ
корисний матеріал? Натисніть:
|