На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У світі діє понад 5,8 млн. патентів і кожний день подається 2 тис. патентних заявок, в Україні зареєстровано 86 тис. патентів на винаходи
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

«Філіп Морріс Україна» захищає свої торговельні марки від конкурентів

2004-03-28

Антимонопольний комітет України припинив несумлінну конкуренцію підприємства «Дана-АС» (Дніпропетровськ), що випускало сигарети «Ватра тобаго» в упакуванні, що копіювала оформлення сигарет «Ватра» компанії «Філіп Морріс». При чому робилося це без відповідного дозволу власника торговельної марки, повідомляє www.marketing.vc

Випуск такої продукції підприємство «Дана-АС» початок ще в 2001 році. Воно ж і виступило розроблювачем дизайну упакувань, на яких домінує слово «Ватра», а в нижній частині зображене характерне полум’я, що є невід’ємним елементом оформлення популярних сигарет.

Як повідомили в прес-службі Антимонопольного комітету України, експертиза, проведена під час розслідування АМКУ, підтвердила, що зовнішнє оформлення упакувань сигарет обох підприємств є настільки схожим, що споживач може їх легко поплутати.

Антимонопольний комітет визнав дії підприємства «Дана-АС» порушенням конкурентного законодавства і зобов’язав припинити випуск «несумлінної» продукції. На порушника правил чесної конкуренції накладений штраф у розмірі 5 000 грн. При визначенні розміру штрафу Комітет врахував визнання підприємством «Дана-АС» факту неправомірних дій і їхнє добровільне припинення.

Голова Антимонопольного комітету Олексій Костусєв так прокоментував рішення АМКУ: «Виробництво і реалізація продукції в упакуванні, що копіює популярний товар — це заборонений прийом конкурентної боротьби. Він завдає шкоди власникові торговельної марки, і є, м’яко говорячи, не зовсім порядним кроком у відношенні самих споживачів. Дуже часто добре ім’я товару — це найдорожче, чим володіє та або інша компанія, адже «розкручена» торговельна марка коштує набагато більше, ніж сам продукт. Комітет буде жорстко припиняти зазіхання на інтелектуальну власність підприємств, адже це не тільки вводить в оману споживачів, але і порушує рівновага конкуренції на ринках».


Джерело: www.marketing.vc

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100