На першому році навчання в університеті штату Техас Майкл Делл зайнявся відпливом грошових ресурсів із кредитно-фінансових інститутів на неорганізований ринок позичкового капіталу в обхід дистриб’юторів. Він придбав у місцевих дилерів застарілі ПК за собівартістю, а потім продав їх за ціною, на 10% нижчою від ринкової. Того ж року Делл залишив навчання і почав реалізовувати ПК власного виготовлення за ціною 795 дол. Зараз компанія Dell домінує на ринку ПК зі щорічним обсягом продажів на суму 31 млрд. дол. Вражає роздрібна стратегія компанії, орієнтована на покупця, вона є тепер звичайною практикою.
На підставі відповідей оглядачів журналу «Форбс».
корисний матеріал? Натисніть:
|