Антимонопольний комітет завершує розгляд справи, порушеної за заявою популярної української співачки Таїсії Повалій. Відома виконавиця звинуватила ТОВ «Українські макарони» у неправомірному використанні її сценічного імені «ТАЯ» у назві макаронних виробів.
Прагнучи бути об’єктивним у розслідування такої незвичайної справи, Комітет провів соціологічне дослідження. Результати стверджують — частина українських споживачів і справді асоціює назву макаронів «ТАЯ» із ім’ям та діяльністю Таїсії Повалій.
Остаточне рішення в цій безпрецедентній для України справі Комітет планує прийняти на початку лютого під час відкритого засідання, на яке будуть запрошені зацікавлені сторони, представники громадськості, журналісти.
З огляду на те, що дозволу на використання свого імені як товарного знака Таїсія Повалій не давала, Комітет не виключає можливості заборони випуску макаронної продукції з назвою «ТАЯ».
Голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв так прокоментував хід розслідування справи: «Фактично вперше Комітет зіткнувся з необхідністю дослідити вплив сценічного імені на психологію споживачів продовольчого товару. Своє остаточне рішення ми будемо приймати на основі соціологічного дослідження сприйняття споживачами телевізійної реклами. Без сумніву, цей прецедентний випадок увійде в майбутні підручники з питань конкуренції»
Антимонопольний комiтет України
„...У компанії “Українські макарони” не бачать правових підстав для припинення випуску макаронної продукції під назвою “ТАЯ”, враховуючи, що “ТАЯ” є зареєстрованою у встановленому порядку торговою маркою. Найближчим часом компанія планує висловити свою офіційну позицію з цього питання...”
Прядко Данило „АМК не любить макарони «Тая», «Юридична газета” ”, №2, 2004
На питання „...ім’я дружини зареєстроване як товарний знак? Ігор Лихута, що представляє інтереси потерпілої, повідомив: — Звичайно, зареєстровано, як інакше? ...”
Олександр Ільченко „Макарони «по-тайскі», «Сьогодні» 24.01.2004.
корисний матеріал? Натисніть:
|