У Росії винагороду за використання фонограм збирають Російське авторське товариство
(представляє інтереси авторів) , Російська фонографічна асоціація (РФА, інтереси
звукозаписних компаній) і Російське товариство по управлінню правами виконавців
(РОУПИ) , членами якої є близько 1500 артистів-виконавців.
За даними РОУПИ, у невеликих країнах Європи за публічне виконання фонограм
у ресторанах, магазинах, на дискотеках і т.д. тільки для артистів-виконавців
збирається від 3 млн до 10 млн євро, а в Німеччині — близько 15 млн євро в рік.
Москва представляє велике поле діяльності для музикантів — у столиці, за даними
РОУПИ, близько 6500 закладів суспільного харчування. Близько 10 ресторанних
компаній, серед яких лідери ринку — «Макдоналдс» і «Ростік Груп»,
платять за використання фонограм авторам творів. За інформацією «Відомостей»,
РФА і РОУПИ пропонували ресторанам виплачувати щомісяця 1500 руб. , якщо число
посадкових місць не перевищує 30, 2000 руб. при числі місць до 45. У випадку
якщо в ресторані число посадкових місць більш 45, власникам пропонувалося доплачувати
500 руб. за кожні 15 додаткових місць.
Максим Прівезенцев, виконавчий директор Федерації рестораторів і отельерів,
повідомив «Відомостям», що організація буде наполягати на кардинальній
зміні ставок. «Нас улаштує, якщо плата буде річною, у розмірі, наприклад,
$1 з ресторану», — затверджує він.
http://www.sostav.ru/screen/5/news/17.10.2003/52.html
корисний матеріал? Натисніть:
|