Арбітражний суд Москви відхилив позов м’ясокомбінату «Підмосков’я»
до компанії Coca-Cola. Керівництво м’ясокомбінату обвинувачує корпорацію в незаконному
використанні в рекламі словосполучення «Знай наших! «, зареєстрованого
підприємством, і оцінює понесений збиток у $5 млн.
Боротьба йде не тільки в суді, але й у Роспатенті: Coca-Cola зажадала анулювати
товарний знак «Знай наших». У 2002 р., у переддень чемпіонату світу
з футболу, ТОВ «Кока-Кола Ейчбісі Євразія» і ТОВ «Кока-Кола Боттлерс
Сибір» випустили серію напоїв із зображеннями футболістів російської збірної
і слоганом «Знай наших».
Навесні нинішнього року представники м’ясокомбінату «Підмосков’я»
(Литкаріно, Московська область) подали в Арбітражний суд Москви позов, у якому
зтверджувалося, що дві компанії використовували словосполучення «Знай наших»
незаконно. У «Підмосков’ї» зтверджують, що зареєстрували товарний
знак «Знай наших!» ще в 2001 р. Комбінат зажадав компенсації в розмірі
$5 млн. Вести справу проти світового гіганта взялося адвокатське бюро «Падва
і партнери».
http://www.sostav.ru/screen/5/news/01.09.2003/51.html
корисний матеріал? Натисніть:
|