На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
«Венчурний бізнес — це коли інвестуються 10 компаній, з них половина стає банкрутами, у трьох ви повертаєте свої інвестиції, одна дає 10-кратне зростання й у ще одній компанії прибуток в 100 разів перевищує вкладення» — Тім Дрейпер
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

М’ясокомбінат «Підмосков’я» програв позов проти Coca-Cola

2003-11-28

 

Арбітражний суд Москви відхилив позов м’ясокомбінату «Підмосков’я» до компанії Coca-Cola. Керівництво м’ясокомбінату обвинувачує корпорацію в незаконному використанні в рекламі словосполучення «Знай наших! «, зареєстрованого підприємством, і оцінює понесений збиток у $5 млн.

Боротьба йде не тільки в суді, але й у Роспатенті: Coca-Cola зажадала анулювати товарний знак «Знай наших». У 2002 р., у переддень чемпіонату світу з футболу, ТОВ «Кока-Кола Ейчбісі Євразія» і ТОВ «Кока-Кола Боттлерс Сибір» випустили серію напоїв із зображеннями футболістів російської збірної і слоганом «Знай наших».

Навесні нинішнього року представники м’ясокомбінату «Підмосков’я» (Литкаріно, Московська область) подали в Арбітражний суд Москви позов, у якому зтверджувалося, що дві компанії використовували словосполучення «Знай наших» незаконно. У «Підмосков’ї» зтверджують, що зареєстрували товарний знак «Знай наших!» ще в 2001 р. Комбінат зажадав компенсації в розмірі $5 млн. Вести справу проти світового гіганта взялося адвокатське бюро «Падва і партнери».


http://www.sostav.ru/screen/5/news/01.09.2003/51.html

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100