Роспатент скасував на вимогу УЄФА реєстрацію товарного знака Champion Cup, під яким випускалося мило й інша косметична продукція. Про це повідомляється на сайті Роспатенту. У травні 2011 року УЄФА висунула в Роспатент скаргу на власників товарного знака. УЄФА заявила, що напис Champion Cup на логотипі з м'ячем з п'ятикутних зірочок схожа на офіційний логотип Ліги чемпіонів (Champions League). Представники асоціації визнали, що такий товарний знак може ввести покупців в оману, змусивши їх повірити, що косметична продукція офіційно випускається УЄФА. Товарний знак Champion Cup був зареєстрований на ім'я Гліба Бобкова в 2010 році. Під цим брендом виходили косметичні засоби, які продавалися в невеликих магазинах в регіонах. За даними "Маркера", в травні 2011 року Бобков передав права на використання знака компанії "Клевер", одним із співвласників якої він є. Представники фірми повідомили "Маркеру", що попит на товари Champion Cup був невеликим, і на початку 2011 року його виробництво припинили. Компанія "Клевер" також випускає косметику під такими брендами, як "Пірати карибського моря", "Мадагаскар", "Барбі" і "Татусеві дочки". Крім того, вона виробляє чоловічу косметику під назвою Barcelona, ??Manchester United і Juventus. Як пише "Маркер", у компанії є ліцензійні угоди на випуск таких брендів.
Посилання по темі
- UEFA заборонила росіянам випускати мило Ліги чемпіонів - "Маркер", 14.09.2011
- УЄФА визнав Мессі найкращим футболістом Європи - Lenta.ru, 26.08.2011
- УЄФА заснував приз кращому футболісту Європи - Lenta.ru, 19.07.2011
- УЄФА завів справу на Арсена Венгера - Lenta.ru, 19.08.2011
корисний матеріал? Натисніть:
|