На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК) – обов’язковий атрибут безперервного творчого процесу і незамінна річ для творчої людини
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Google запатентував використання місця розташування в рекламі

2010-03-03

Корпорація Google запатентувала ідею використання місця розташування споживача для показу рекламних оголошень, пише DigitalBeat. Відповідне свідоцтво видало Бюро по реєстрації патентів і товарних знаків США.

Автори винаходу пропонують ураховувати місце розташування в якості одного з параметрів, що визначають релевантність показуваних рекламних оголошень. Крім того, місце розташування можна зв’язати із цінами на рекламу, а також вибрати залежно від географічних даних одну з декількох рекламних сторінок.

У такий спосіб користувач зможе, наприклад, по запиту "кав’ярня" побачити рекламу кав’ярень, що знаходяться у радіусі кілометра.

Заявку на одержання даного патенту Google подав шість років тому. У цей час географічні координати, одержувані за допомогою навігаційних модулів, або просто запитувані в користувача, уже широко використовуються учасниками ринку онлайнової реклами.

Поки невідомо, як Google скористається отриманим патентом і чи застосує його стосовно конкурентів. Корпорація в останні кілька місяців активно розвиває мобільну рекламу. Патент на географічну прив’язку оголошень дасть Google, яка недавно купила оператора мобільної реклами AdMob, перевагу перед іншими компаніями.

джерело: lenta.ru
корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100