Корпорація Google запатентувала ідею використання місця розташування споживача для показу рекламних оголошень, пише DigitalBeat. Відповідне свідоцтво видало Бюро по реєстрації патентів і товарних знаків США. Автори винаходу пропонують ураховувати місце розташування в якості одного з параметрів, що визначають релевантність показуваних рекламних оголошень. Крім того, місце розташування можна зв’язати із цінами на рекламу, а також вибрати залежно від географічних даних одну з декількох рекламних сторінок. У такий спосіб користувач зможе, наприклад, по запиту "кав’ярня" побачити рекламу кав’ярень, що знаходяться у радіусі кілометра. Заявку на одержання даного патенту Google подав шість років тому. У цей час географічні координати, одержувані за допомогою навігаційних модулів, або просто запитувані в користувача, уже широко використовуються учасниками ринку онлайнової реклами. Поки невідомо, як Google скористається отриманим патентом і чи застосує його стосовно конкурентів. Корпорація в останні кілька місяців активно розвиває мобільну рекламу. Патент на географічну прив’язку оголошень дасть Google, яка недавно купила оператора мобільної реклами AdMob, перевагу перед іншими компаніями.
корисний матеріал? Натисніть:
|