Роспатент визнав товарний знак Mail.ru загальновідомим на території Росії, говориться в офіційному прес-релізі компанії. Тим самим портал домігся безстрокової правової охорони свого товарного знаку Mail.ru — не перший великий російський інтернет-ресурс, чия назва визнана загальновідомим товарним знаком. В 2008 році відповідне свідоцтво одержав Яндекс. Одночасно він зробив свою емблему такою, що складається тільки з кириличних знаків Усього в Росії лише 85 загальновідомих товарних знаків. У тому числі це Heineken, Nike, Lipton, "Вімм-Білль-Данн", "Лукойл" і Дисней. Тим же статусом володіють Intel, Coca-Cola, Nescafe, "Газпром" і Tiffany. Аудиторія Mail.ru перевищує 50 мільйонів чоловік. Це найбільший портал Рунету, основним сервісом якого є веб-пошта.
корисний матеріал? Натисніть:
|