Європейська комісія підписала угоду з рядом компаній, які мають відношення до поширення музики через Інтернет.
З однієї сторони документ завірив комісар з питань конкуренції Нілі Кроес (Neelie Kroes), з іншого боку — представники Amazon.com, Apple, Nokia, EMI, Universal Music Group, збирачі роялті й споживчі організації.
У договорі вперше визначені загальні принципи онлайн-дистрибуції музики в ЄС. Це дозволить, зокрема, американській корпорації Apple відкрити інтернет-магазин iTunes у тих країнах Євросоюзу, де він ще не представлений. А лейбл EMI зможе нарешті укласти угоди із самими твердолобими роялті-агентствами Європи — SACEM (Франція) і SGAE (Іспанія).
Головною перешкодою на шляху створення панєвропейского ринку інтернет-музики дотепер було небажання роялті-митарів покінчити із традиційним підходом, коли в кожній країні авторські відрахування збирає й розподіляє своя організація. Якщо лейбл збирався продавати новий альбом того або іншого виконавця у всіх 27 євродержавах, йому доводилося укладати угоди з 27 роялті-агентствами окремо.
Джерело: Компьюлента
корисний матеріал? Натисніть:
|