Суд Нью-Йорка заборонив колишній дружині онука засновника знаменитого італійського дому моди Gucci рекламувати й продавати в США товари, у назві яких фігурує це прізвище.
У середу, 5 серпня, суд задовольнив позов нинішнього власника марки Gucci — французької компанії PPR проти Дженніфер (Дженні) Гуччі і її дочки Джемми. Останні випустили в США власну лінію товарів, включаючи косметику, прикраси, постільну білизну, вино й каву. У їхній назві так чи інакше використовувалися не тільки імена матері й дочки, але й прізвище Гуччі.
У ході процесу Дженні зізналася, що вважала італійський дім Великим Гуччі, а своє підприємство Малим Гуччі. При цьому жінка посилалася на те, що її колишній чоловік, який помер в 1995 році, при житті дозволив їй використовувати такий товарний знак
Однак суддя Річард Берман вирішив, що Дженні й Джемма Гуччі «за власним бажанням порушили й вихолостили ліцензійну угоду», що призвело до появи лінії товарів, «оманливо схожої» із класичною продукцією відомого в усім світі дому моди. Обидві підприємниці можуть рекламувати й продавати свої товари під маркою Gucci тільки з дозволу PPR.
Дженні вийшла заміж за Паоло Гуччі, онука засновника сімейної фірми, в 1977 році, розвелася в 1990 році, залишивши собі прізвище колишнього чоловіка. Дім моди Gucci був заснований в 1921 році Гуччо Гуччі у Флоренції. В 1993 році двоюрідний брат Паоло Гуччі, Родольфо, що контролював капітал компанії, продав її бахрейнському інвестиційному фонду
В 1995 році Родольфо Гуччі був убитий найманим кіллером. Як з’ясувало слідство, замовницею цього злочину була колишня дружина жертви, Патриція Реджані. Вона побоювалася, що Родольфо, який хотів знову одружитися, позбавить спадщини їхніх спільних дітей. В 1998 році Патриція Реджані була присуджена до довічного ув’язнення. Дженніфер Гуччі в інтерв’ю журналістам тоді назвала цей вирок занадто суворим
Компанія PPR установила контроль над домом Gucci в 2000 році. Нагадаємо, що в травні 2009 року журнал Forbes опублікував рейтинг Top 100 самих впливових брендів світу. Gucci зайняв в ньому третє місце. Незважаючи на фінансову кризу, компанія продовжує процвітати і її вартість оцінюється в $7,47 млрд.
Джерело: Юридична практика
корисний матеріал? Натисніть:
|