Виконавці й студії грамзапису після двох років переговорів уклали угоду з американськими інтернет-радіостанціями із приводу виплати авторських відрахувань за онлайн-музику.
Музичні сайти (приміром, Pandora), які заробляють більше $1,25 млн у рік, повинні віддавати власникам прав на пісні 25% виторгу. Ті, хто заробляють менше будуть розраховуватися по іншій формулі
Інтереси правовласників на переговорах представляла некомерційна організація SoundExchange, створена Бюро реєстрації авторських прав США саме для збору й поділу авторських гонорарів у світі цифрової музики. Група захищає права двох з половиною тисяч лейблів, у тому числі мейджорів Sony Music й Warner Music.
Початок переговорів відноситься до 2007 року, коли Рада по авторських гонорарах США ухвалив, що музичні інтернет-ресурси з потоковим аудіо повинні платити більше, ніж раніше. Сайти обурилися, і сторони вирішили разом шукати консенсус
Угода охоплює 2006-2015 (для маленьких сайтів — 2006-2014) роки
Найбільша американська інтернет-радіостанція Pandora 90% виторгу одержує завдяки продажу рекламних площ. Відповідно до нових правил користувачі, що слухають музику більше 40 годин на місяць, будуть зобов’язані оформити підписку вартістю 99 центів. Це нововведення торкнеться 10% відвідувачів сайту
Джерело: Компьюлента
корисний матеріал? Натисніть:
|