"Досить гуглити!", — заявляли кілька років назад топ-менеджери Google, натякаючи на свої права на торговельну марку Google і все з нею зв’язане. Тепер зі схожою проблемою зіткнувся сервіс мікроблоггінгу Twiiter, який подав заявку на реєстрацію торговельної марки Tweet стосовно до соціальних мереж й інтернету. За словами Біза Стоуна, засновника мережі, навколо Twitter користувачі усе активніше "твітять", намагаючись так чи інакше обернути у свою користь зростаючу популярність сервісу
Стоун визнає, що він не перший почав на Заході використовувати Tweet-подібні назви, були компанії, які використовували схожі назви й до Twitter. Тим, хто використовував ці назви раніше, боятися нема чого, говорить Стоун.
За його словами, основна мета реєстрації товарного знаку — захист популярного бренду від зловмисного й протизаконного використання. Стоун говорить, що перші документи на реєстрацію знака компанія подала 16 квітня, тоді навколо мережі ще не було такого галасу й сторонній бізнес не так активно експлуатував назву мережі
"Ми будемо працювати разом на досягнення успіху Twitter. Користувачі, розроблювачі й усі, хто застосовує наші сервіси можуть переконатися, що в наших планах тільки захист наших власних назв і нічого більше", — говорить Стоун.
Джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:
|