PRS, організація по збору роялті у Великобританії, майже на дві третини знизила відсоток авторських відрахувань із кожної пісні, що звучить в інтернет-ефірі.
Виграють від цього насамперед сайти типу Last.fm, We7 й Spotify, яким ледь вистачає рекламних надходжень, щоб розплатитися за право програвати музику в онлайн-режимі.
Щораз, коли пісня звучить у Мережі (скачування аудіотреків на ПК або iPod не рахується), PRS буде отримувати 0,085 фунта стерлінгів замість 0,22 фунта, як це було раніше. Зате PRS підвищує свою частку в прибутку інтернет-сервісах — з 8 до 10,5%.
Якийсь час назад відеохостинг YouTube заблокував перегляд музичного відео у Великобританії й Німеччині через непомірні авторські відрахування. Музичні стартапи регулярно скаржилися на те, що по тій же причині заробити в Мережі стало неможливо, адже, крім авторських, треба ще платити провайдерам і лейблам.
Музична індустрія, що переживає далеко не кращі часи через натиск файлообмінних мереж і зниження попиту на компакт-диски, поки ніяк не коментує демарш PRS.
Зі своєї сторони власники музичних сервисів виразили надію на те, що у найближчому майбутньому роялті-контори й зовсім відмовляться від стягнення авторських, отримуючи лише частку прибутку ресурсу. Представники YouTube заявили про готовність відновити співробітництво з PRS.
Джерело: Компьюлента
корисний матеріал? Натисніть:
|