Білий дім буде захищати торгову марку Barack Obama, яка останнім часом набула надзвичайної популярності. В одну мить цей бренд буквально захопив світовий ринок і перетворився в лідера з продажу.
Тим часом Білий дім наполягає на контролі за маркою Barack Obama. Адвокатам доведеться не легко. Зараз вони займаються тим, що намагаються знайти шляхи просування й збереження коректного зображення президента.
Після того, як бум на продукцію з зображенням Обами буквально заполонив ринок, головною метою є — захист іміджа президента. Як цитує Times Online пресс-секретаря Білого дому Джена Сакі, «законотворці розробляють політику захисту іміджу президента. В цьому ж випадку, однак, важливо не перестаратися і не загальмувати народний ентузіазм по відношенню до нового глави держави.»
Правда, не вдається уникнути й скандалів. Індустрія дитячих іграшок США випустила в продаж ляльки-копії доньок нового президента. Ляльок звуть «Чудова Малія» та «Мила Саша». Іграшки зроблені із матеріалу чорного кольору, який повторює колір шкіри афроамериканців. Після того, як перша леді заявила, що фірма перейшла межі дозволеного, компанія Ty Inc., виробник іграшок, запевнила, що імена просто співпали. Але і назвати, хто саме став джерелом натхнення для авторів ляльок, компанія відмовилася, мотивуючи це правом приватної власності.
Подібні інциденти лише доводять те, що будь-які спроби обмежити експлуатацію імені Барака Обами й використання його зображення, а також членів його сім’ї, практично неможливо із-за правового статуса Америки як демократичної держави, а також при такому явному попиті на продукцію під брендом Barack Obama.
Зараз хто тільки не використовує ім’я нового президента США. Його експлуатують виробники морозива і мила, а найбільш поширеними сувенірами є кросівки, боксерські труси, м’ячі для гольфу, гострий соус, шоколад, льодяники, наклейки, сігари, кава і навіть губна помада.
Джерело: Юридическая практика
корисний матеріал? Натисніть:
|