На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Сінгапурський договір про закони по товарних знаках набуде чинності у 2009 р.

2009-01-31

Новий міжнародний договір, що встановлює стандарти для процедур реєстрації товарних знаків, після його ратифікації Австралією 16 грудня 2008 р. почне діяти в 2009 р. Це десята ратифікація Сінгапурського договору про закони по товарних знаках (Сінгапурський договір), що дозволить договору набути чинності з 16 березня 2009 р.

Генеральний директор ВОІВ Френсіс Гаррі привітав цю подію, відзначивши, що набрання чинності договору є гарною новиною для власників товарних знаків в усьому світі, оскільки він відкриває шлях для промисловості, що випускає брендові товари, до надійної реєстрації й ефективного управління правами на товарні знаки. Він заявив, що це є особливо приємною подією для компаній, які намагаються заощаджувати видатки й підтримувати своє положення на ринку в нинішніх економічних обставинах.

Сінгапурський договір прийнятий державами-членами ВОІВ у Сінгапурі 28 березня 2006 р. Договір вводить єдині стандарти процедурних аспектів реєстрації й ліцензування товарних знаків та дозволяє власникам товарних знаків і національних органів по товарних знаках використовувати переваги ефективності, застосовуючи сучасні комунікаційні технології для обробки та управління правами , що розвиваються , на товарні знаки. Шляхом установлення загальних стандартів для процедурних аспектів реєстрації й ліцензування товарних знаків, Договір допомагає створити рівні умови для всіх економічних операторів, які інвестують кошти у брендові товари. Він визнає розвиток подій в галузі промисловості, що випускає брендові товари й знаменує собою новий підхід до забезпечення інвестицій у диверсифікованість продукції. Створення брендів зв’язане зі значними творчими зусиллями та інвестиціями і є життєво важливим для промисловості з метою забезпечення надійності інвестицій. Сінгапурський договір установлює правила адміністрації товарних знаків відомствами, які застосовуються до всіх видів товарних знаків з урахуванням переваг і потенціалу коштів електронного зв’язку , одночасно визнаючи різні потреби розвинутих націй і тих, що розвиваються.

Через Асамблею договірних сторін Договір також створює динамічну регуляторну структуру з вбудованим механізмом перегляду, що дозволить забезпечити міжнародну правову структуру, яка відповідає занепокоєностям власників товарних знаків, а також потребам країн, що розвиваються.


Джерело: WIPO

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100