Оператор мобільної реклами «Суперфон» зареєстрував у Роспатенті графічний символ «:-)», відомий як «смайлік». Тепер «Суперфон» стверджує, що жодна комерційна організація в Росії не зможе використовувати смайлік у рекламних цілях.
Президент «Суперфону» Олег Тетерін заявив, що його компанія буде розсилати попередження порушникам за використання смайліків, а також вимагати компенсацій з тих, хто продовжить використовувати її марку. За словами пана Тетеріна, зараз смайліки використовуються на картах оплати «Корбіни Телекому», у зовнішній рекламі Nestle і McDonald’s. Також символ застосовує найбільша соціальна мережа в Росії odnoklassniki.ru для забезпечення комунікації між користувачами
Нагадаємо, що це не перша спроба дістати права на смайліки. В 2005 році міський суд Петербурга дозволив компанії Siemens використовувати смайліки у своїх стільникових телефонах, скасувавши рішення Жовтневого суду про порушення авторських прав пенсіонера-винахідника з Гатчини
Нагадаємо також, що у вересні 2007 року смайліку виповнилося 25 років. Винахідником смайліка вважається професор Університету Карнегі Скотт Фальман. В одному з повідомлень на електронній дошці оголошень Фальман використовував сполучення двокрапки, тире й дужки для позначення своїх емоцій в тексті.
Джерело: Юридична практика
корисний матеріал? Натисніть:
|