| 
                                                                 Не кожній торговельній марці вдається стати брендом і переступити 15-літній рубіж, і не кожен символ бренду здатний затриматися на 15 років у його активі й, при цьому, не втратити своєї актуальності. Бренду Coca-Cola удалося й те, і інше.  
15 років тому, в 1993 році, у цього бренду з’явився відомий слоган Always Coca-Cola і перша реклама з полярними ведмедями — Northern Lights («Північне сяйво»), до теми якої Coca-Cola повертається щороку під Різдво.  
Відомо, що прообразом першого полярного ведмедя Coca-Cola став лабрадор-ретривер. Кен Стюарт (Ken Stewart), автор «Північного сяйва», гадав, що він був дуже схожий на ведмежа, коли був маленьким, і згадував про те, як поводився його лабрадор, намагаючись створити характер полярного ведмедя Coca-Cola. У результаті, у рекламі бренду з’явилися ведмеді, які п’ють Coca-Cola і любуються переливами північного неба  
Варто відзначити, що на створення такого рекламного ролика в студії Rhythm & Hues й ілюстратора Євгенія Елчина (Eugene Yelchin), випускника Ленінградського Інституту Театральних Мистецтв, пішло близько 12 тижнів 
 
Джерело: BrandNews 
 
                                                                        
                                                                
корисний матеріал? Натисніть: 
 
 
                                                                 |