Переможцем нового російського проекту Національної Асоціації Інновацій і Розвитку Інформаційних Технологій (НАІРІТ) Топ-5 оригінальних інноваційних ідей став генеральний директор компанії «Ера водолія» Борис Моісеєв. Борис Вікторович Моісеєв є автором ідеї й власником патенту на технологію, що реалізує принципи розміщення контекстної реклами. Цей патент був отриманий винахідником в 1999 році, тобто за 2 роки перше ніж цю технологію вперше застосував пошуковий гігант Google і потім повторили інші компанії
Як відомо, саме цей сервіс сьогодні є основним джерелом їхнього доходу. Юристи оцінюють збиток автора патенту в 3 млрд. доларів, що становить 15% від прибутку Google.
Мета проекту — визначення самих незвичайних й оригінальних ідей. На першому етапі дослідження із представлених у НАІРІТ за останній місяць 357 проектів були відібрані 5 самих незвичайних. Після цього, розширена експертна комісія в складі відомих журналістів інноваційних видань визначила остаточне розміщення сил.
Більшістю голосів журі віддало перше місце керівникові компанії «Ера водолія» Б.В.Моісеєву через оригінальність, як його проекту, так і потенційних можливостей наступних юридичних претензій. Експерти були досить здивовані тим фактом, що відома в усім світі технологія була запатентована вітчизняним фахівцем, відзначили у НАІРІТ.
Джерело: CyberSecurity
корисний матеріал? Натисніть:
|