Вихід у прокат фільму «Адмиралъ» супроводив скандал між двома великими російськими видавництвами. «Амфора», що спеціально випустила брендову книгу про Олександра Колчака, звинувачує «Ексмо» у крадіжці дизайну
У російський кінопрокат вийшов фільм «Адмиралъ». Прем’єрі передувала потужна рекламна кампанія. Її частиною стало видання однойменного роману, написаного за сценарієм фільму, енциклопедії з кадрами з фільму, а також випуск аудіокниги. Права на видання книг отримало петербурзьке видавництво «Амфора».
У той же час видавництво «Ексмо» випустило в продаж книгу «Адмірал. Доля й любов Олександра Колчака». «Вони використали в обкладинці своєї книги композицію нашої обкладинки, — говорить генеральний директор «Амфори» Олег Сєдов. — Аж до того, що повторили заклепки на літерах, які охороняються окремо як елемент дизайну». Він побоюється, що ті, хто хоче купити книгу за фільмом, помилково будуть купувати книгу «Ексмо», що не має до фільму ніякого відношення
Директор по суспільним і корпоративним відносинам видавництва «Ексмо» Марія Ішкова наголошує на тім, що кадри з фільму «Адмиралъ» на обкладинці їхньої книги не використовувалися. Портрети героїв були намальовані з реальних фотографій Олександра Колчака і його дружини. «Нас дивує ситуація, коли сторона, що вважає себе скривдженою — серйозне й шановне нами видавництво — замість того, щоб відкрито заявити про свої претензії нам, розвиває діяльність по дезінформації партнерів і ЗМІ», — заявила вона.
Патентний повірник Вадим Усков (він представляє інтереси «Амфори») говорить, що претензія в «Ексмо» направлялася, але відповіді отримано не було. Тоді пішло звернення у ГУВД Москви про порушення кримінальної справи у відношенні гендиректора «Ексмо» Олега Новікова. Якщо після перевірки ГУВД визнає його порушником авторських прав, йому грозить ув’язнення строком до шести років або штраф в 500 тис. рублів.
За право на видання книги 100- тисячним тиражем «Амфора» повинна виплатити правовласнику фільму, компанії «Дирекція кіно», по 20 рублів з кожного проданого екземпляру. Загальна вартість придбаних прав — 2 млн рублів. Близько 70% з них — це вартість постеру до фільму, використаного при оформленні обкладинки роману.
По даним «Амфори», уже продано 70 тис. екземплярів роману, 5 тис. енциклопедій й 2 тис. аудіокниг.
Джерело: MMR
корисний матеріал? Натисніть:
|