На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Патентний повірений на безоплатній основі надає консультації
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Південнокорейська компанія Samsung Electronics увела заборону на використання мобільних телефонів з убудованими цифровими фотокамерами на ряді своїх заводів

2003-07-24

На думку керівництва компанії, ці «трубки» можуть бути використані з метою промислового шпигунства.

Подібний крок третього по величині частки ринку виробника стільникових телефонів у світі свідчить про те, що навіть самі творці не виключають можливості неправильного використання телефонів з убудованими камерами. Помітимо: саме апарати з такою функцією сьогодні забезпечують найшвидший ріст продажів на ринку мобільних телефонів.

Відтепер усі відвідувачі заводів Samsung будуть змушені закривати об’єктиви своїх камер спеціальними наклейками. «Використання телефонів з камерами буде заборонено на наших найбільш уразливих від промислових шпигунів заводах, у тому числі в науково-дослідних центрах і в лабораторіях по розробці напівпровідників», — говориться в заяві компанії.

Сьогодні телефони з цифровими камерами широко поширилися по Японії і Південній Кореї. Однак здатність цих пристроїв робити якісні фотографії і негайно відсилати їх адресату через мережу Інтернет викликає в багатьох спостерігачів тривогу. Так, у Японії власники журнальних кіосків скаржаться на те, що молоді дівчини воліють фотографувати статті про новинки в модних журналах, замість того, щоб купувати самі журнали.

Аналітик Хенк Морріс із сеульського відділення консалтингової компанії Industrial Research Consultants говорить, що він не здивований таким кроком з боку Samsung. Крім того, за його словами, ріст заклопотаності питаннями захисту від промислових шпигунів відображають глибинні зміни в ідеології південнокорейського бізнесу. У минулому багато критиків обвинувачували підприємців з цієї країни в тім, що вони копіювали найбільш успішні товари з Японії й інших країн замість того, щоб розробляти власні. «Вони досягли того рівня, на якому перестали копіювати інших, перетворивши в законодавців моди на визначених сегментах ринку», — говорить Хенк Морріс.


«Інвесггазета», №28, 2003

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100