На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
У наступних світових війнах буде розвертатися боротьба за інтелектуальну власність, а не за нафту
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Старий добрий Мойдодир

2008-08-02

Басманному суді Москви відбулося слухання справи Олени Цезарівни Чуковської — онучки відомого дитячого письменника — проти компанії Procter&Gamble.

Річ у тім, що зображення умивальника, який використовується в рекламі і на упаковках продукції, за всіма ознаками співпадає з описом легендарного Мойдодира у казці Корнія Івановича. А також з тим, як виглядає цей персонаж в дитячих книжках і в мультфільмі, повідомляє газета «Известия».

Представники Procter & Gamble запевняють, що їх умивальник до Мойдодира не має анінайменшого відношення. Проте факти говорять зворотне. Згідно поправок до Цивільного кодексу Російської Федерації від 1 січня 2008 року, персонаж літературного твору є таким же об’єктом авторського права, як і сам текст. Тому, для того, щоб його використовувати, потрібно заручитися юридичною згодою правовласника. Володимир Попов, який вже багато років веде справи спадкоємиці Корнія Чуковського, розповів, що в 1997 році представники Procter & Gamble підписали з Оленою Чуковською авторський договір, згідно якого компанія почала перераховувати гроші прямо на її рахунок. Проте деякий час назад компанія Procter & Gamble платити перестала.

Ситуація ускладнюється тим, що у Олени Цезарівни не збереглася копія договору 1997 року. Представник компанії Михайло Родіонов на засіданні суду заявив, що і в Procter & Gamble договору немає, а відповідно, можна сумніватися в тому, що він взагалі був укладений.

Доводи позивачів побудовані на тому, що у Чуковського досить точно описаний персонаж. Невипадково безліч художників, у тому числі і Іван Петрович Іванов-Вано в мультфільмі, зображали Мойдодира дуже однотипно: з носом-краном, руками-рушниками і з тазом на голові.

Представник відповідача Михайло Родіонов заперечив, що, по-перше, умивальник ні в рекламних роликах, ні на упаковці не названий Мойдодиром, по-друге, текст літературного твору не використаний. Наступне судове засідання відбудеться 18 серпня ц.р., на якому належить звітувати фірмі-виробнику рекламної продукції.


Джерело: Журнал «Інтелектуальна власність»

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100