На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Держава повинна побачити переваги людського потенціалу — знань, інтелектуальної власності, ідей — перед нафтою, газом, металом і нерухомістю: на відміну від природних копалин людський потенціал має здатність накопичуватися.
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

METRO буде продавати 20 власних торговельних марок

2008-07-03

Компанія “METRO Cash & Carry” в Україні в найближчі кілька років почне продаж близько 20 власних торговельних марок. Про це повідомив маркетинг директор «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна» Берт Ян Вуккінк.

Планується, що до кінця 2008 року їхня частка в загальному обсязі продажів компанії досягне 25%.

За його словами, запуск власних торговельних марок буде відбуватися у всіх 30 країнах, у яких представлені центри оптової торгівлі “METRO Cash & Carry». Але в найближчий рік буде остаточно визначено, які саме торговельні марки будуть пріорітетними для України.

«MЕТРО Кеш енд Керрі» — підрозділ METRO Group, розташоване в Дюссельдорфі (Німеччина). В Україні працює близько 5 років.


Джерело: Дело

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100