Компанія Coca-Cola намагалася домогтися визнання форми своєї знаменитої «контурної пляшки», як торговельної марки в Японії, ще з 2003 року, але японський патентний офіс (Japanese Patent Office) думав інакше й відмовляв бренду в цьому прагненні — втім, як й усім іншим
Однак, тепер патентній організації доведеться переглянути своє рішення, тому що Верховний Суд Токіо (Tokyo High Court) ухвалив, що пляшку Coca-Cola навіть без усякого маркірування неможливо сплутати ні з якою іншою упаковкою:
«Форма пляшки Coca-Cola є невід’ємним символом бренду, почасти — завдяки рекламі Coca-Cola, що справляє велике враження на споживачів. І це неможливо заперечувати», — відзначив Тошіакі Іімура ( Toshiaki Iimura), суддя Верховного Суду Токіо. Тепер для японців форма пляшки Coca-Cola буде торговельною маркою, на відміну від інших бажаючих домогтися того ж — брендів Suntory й Yakult Honsha.
Патентний офіс взяв хвилину на міркування
Джерело: BrandNews
корисний матеріал? Натисніть:
|