На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Московська «Копійка» позиває з пітерськими самозванцями

2003-07-20

 

20 травня директор московської роздрібної мережі «Копійка» по кадровій політиці і корпоративних відносинах Олександр Коропів заявив, що його компанія має намір заперечити правомірність назви пітерської мережі «Народна копійка завжди» у суді.

Це вже друга спроба ТОВ «Копійка-Москва» відстояти «ексклюзивність» свого права на використання назви дрібної розмінної монети — передає ПРАЙМ-ТАСС. У 2002 р. московська роздрібна мережа вже намагалася дати бій «плагіаторам» з пітерської асоціації торгових компаній «Здоров’я» (власник торгової мережі «народна копійка завжди»), однак арбітражний суд позов відхилив. Зараз, як зтверджує Олександр Коропів, у московської «Копійки» з’явилися нові аргументи, тому судові розгляди будуть затверджені.

У 2001 р. юристи «Копійки» уже довели, що копійка не є офіційною грошовою одиницею Росії, отже це слово може бути зареєстроване як товарний знак. За словами Олександра Карпова, цей товарний знак (зареєстрований у 1995 р.) був викуплений мережею ще в 1998 р., у той час як АТК «Здоров’я» зареєструвала свій товарний знак значно пізніше — улітку 2001 р.

Джерело: «Комерсант»


корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2023
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100