20 травня директор московської роздрібної мережі «Копійка» по кадровій
політиці і корпоративних відносинах Олександр Коропів заявив, що його компанія
має намір заперечити правомірність назви пітерської мережі «Народна копійка
завжди» у суді.
Це вже друга спроба ТОВ «Копійка-Москва» відстояти «ексклюзивність»
свого права на використання назви дрібної розмінної монети — передає ПРАЙМ-ТАСС.
У 2002 р. московська роздрібна мережа вже намагалася дати бій «плагіаторам»
з пітерської асоціації торгових компаній «Здоров’я» (власник торгової
мережі «народна копійка завжди»), однак арбітражний суд позов відхилив.
Зараз, як зтверджує Олександр Коропів, у московської «Копійки» з’явилися
нові аргументи, тому судові розгляди будуть затверджені.
У 2001 р. юристи «Копійки» уже довели, що копійка не є офіційною
грошовою одиницею Росії, отже це слово може бути зареєстроване як товарний знак.
За словами Олександра Карпова, цей товарний знак (зареєстрований у 1995 р.)
був викуплений мережею ще в 1998 р., у той час як АТК «Здоров’я» зареєструвала
свій товарний знак значно пізніше — улітку 2001 р.
Джерело: «Комерсант»
корисний матеріал? Натисніть:
|