На український рекламний ринок вийшло перше агентство по ліцензуванню інтелектуальної власності (брендів, персонажів, образів, логотипів, графіки) Kidz Entertainment/EEMC.
Це одна з найбільших компаній у Північній і Східній Європі, що є представником кіностудій: 20th Century Fox (герої Сімпсонів і Льодовикового періоду), Warner Bros. (Гаррі Поттер, Том і Джеррі, Супермен), 4Kids (Черепашки Ніндзя, Кітпес), MGA (Братц), Sony Pictures (Джеймс Бонд).
Право використання ліцензії оплачується ліцензійними відрахуваннями — роялті. Їхній відсоток залежить від популярності або новизни персонажа, тиражу випускаємої продукції, а також масштабу кампанії, у якій вони будуть фігурувати. Фіксований відсоток роялті вираховується від загальної суми відпускної вартості (без ПДВ) і залежно від категорії товару становить 4-6% для продуктів й 10-14% для одягу, іграшок і канцтовар
Нагадаємо, що єдина студія, що не продає своїх персонажів через агентства, — Disney. Вона укладає договори прямо.
Джерело: Companion
корисний матеріал? Натисніть:
|