Представництво Nestle в Індії поскаржилося на рекламу Unliever у місцевий суд
Індійське представництво швейцарського концерну звернулося до Верховного суду Делі з вимогою заборонити одному зі своїх головних конкурентів у регіоні англо-голландської Unliever (в особі його представництва Hindustan Unilever Ltd) використовувати в рекламі одного із продуктів слоган «Jitna Tasty Utna Healthy», зміст якого ідентичний змісту слогану Nestle «Taste Bhi Health Bhi», з 2004 року використовуваного швейцарцями для реклами супів Maggi.
У позовній заяві уточнюється, що предметом суперечки стала маркетингова реклама супів Knorr, які виробляє Unliever.
Крім безпосередньої вимоги заборонити Unliever використання слогану, Nestle має намір стягнути з голландців збитки в розмірі 2, 5 млн. рупій. За словами представника Nestle, Unliever навмисне використав фірмовий слоган Nestle у ході маркетингового просування супів Knorr.
«Популярність, зароблена слоганом за останні 3 роки, була «викрадена» Unliever для просування свого власного продукту, у тому числі, обманом громадськості й споживача», — продовжує те ж джерело.
Неправомірне використання об’єктів виключної власності було виявлене Nestle у листопаді, тоді ж компанія звернулася до Unliever з офіційною вимогою припинити використання слогану, що не набуло дії, ставши головною причиною позову.
Зараз у Делі йде підготовка до безпрецедентного в історії країни судового розгляду, суддя дав представникам Unliever три тижні на підготовку офіційних заперечень до позовних вимог
Джерело: MMR
корисний матеріал? Натисніть:
|