Ми усі давним-давно звикли до лотків з неліцензійними копіями фільмів. Ну й нехай періодично з’являються на зображенні тіні, що свідчать про те, що копія «передиралася» у кінотеатрі. І нехай кудись у процесі перегляду іноді пропадає переклад або взагалі звук. Зате — показує. І головне — дешево. Ми ж не французи, які «не настільки багаті» ну й все таке... Країна звикла до контрафакту, причому не тільки фільмів. У випадку з бухгалтерською пресою, мабуть, така економія може привести до вбивчих для «здоров’я» компанії наслідків. Однак ця проблема найближчим часом буде вирішена.
З 1 січня 2008 року набуває чинності четверта частина Цивільного кодексу. Уже одне це дасть можливість навести належний правовий порядок у сфері інтелектуальної власності, оскільки нарешті усунуті розбіжності й протиріччя між діючими нормами різних законів. Більше того, розширена й посилений захист авторів, збільшені міри відповідальності за порушення їхніх прав. Загалом, вітчизняне законодавство приведене у відповідність із міжнародними нормами. Як воно буде діяти, відразу після Нового року перевірить видавництво «Бератор». Проблема полягає в тім, що ряд компаній — зокрема, ЗАТ «KEY-консалтинг», ТОВ «Юридичне партнерство БЕРАТОР ГРУП» і ТОВ «Колекторське агентство З» (Челябінськ) — зовсім безпардонно використовує у своїй діяльності товарний знак «Бератор».
Видавництво «Бератор» випускає вісім загальноросійських журналів, присвячених проблематиці бухгалтерського обліку й оподатковування, які дають читачам весь спектр інформації, необхідної для нормальної роботи: оперативно публікує офіційні документи; коментарі по їхньому правильному застосуванню; практичні поради й роз’яснення по всіх важливих й актуальних питаннях; чесну інформацію про те, як вирішуються проблеми в реальному житті. Поєднує ці видання одне: найвищий рівень якості й професіоналізму. Якщо взяти до уваги широку популярність товарного знаку, подібні дії викликають змішання різних суб’єктів господарської діяльності й уводять читачів в оману.
Всім порушникам направлені претензійні листи по факту незаконної експлуатації товарного знаку, і якщо найближчим часом вони не одумаються, то видавництво буде змушено звернутися з відповідними позовами в суд. За словами генерального директора ТОВ «Бератор» Алли Коростельової, «видавництво в інтересах своїх читачів має намір самим ретельним образом відслідковувати випадки несанкціонованого використання як свого товарного знаку, так і редакційних матеріалів і впливати на порушників всіма передбаченими російським законодавством способами».
Джерело: Финансовые известия
корисний матеріал? Натисніть:
|