Журнал The Forbes у січневому випуску опублікував рейтинг 50 кращих російських брендів. Рейтинг був складений на основі обсягу їхніх роздрібних продажів за рік з липня 2006 р. по червень 2007 р. Про це повідомляє «К2Капітал».
Перше місце в рейтингу зайняв бренд Lada. Обсяг продажу марки, що належить автомобілебудівної компанії «Автоваз», досяг 135,3 млрд руб. Це на 4,4% більше торішнього показника.
Друге місце зайняв бренд «Балтика», що належить компанії ВВН. Обсяг продажу цієї марки, яку запустили ще в 1992 р., склав 50,3 млрд руб. за рік.
Третій рядок у рейтингу зайняли молочні продукти «Домік в дєрєвнє». Ця марка, що належить компанії «Вімм-Білль-Данн», вийшла на ринок в 1997 р. Річні продажі цієї марки склали 22,8 млрд руб.
У першу десятку рейтингу входять також соки «Добрий» з обсягом продажів 17,8 млрд руб., соки «Фруктовий сад» (15,7 млрд руб.), горілка «Зелена марка» (17,3 млрд руб.), моторне масло «Лукойл» (17,1 млрд руб.), молочні продукти «Чудо» (17,1 млрд руб.), а також пиво «Клінскоє» (16,8 млрд руб.) і «Арсенальне» (14,1 млрд руб.).
На останньому місці в списку з 50 брендів перебувають соуси й консерви марки «Балтімор». Обсяг роздрібних продажів цієї марки склав 4,9 млрд руб
Джерело: Companion
корисний матеріал? Натисніть:
|