Казахське рекламне агентство DAS Marketing подало судовий позов, в якому звинувачує українських рекламістів в плагіаті. Мова йде про ідеї рекламного відеоролика «VAB Банку» з скарбничками у вигляді свиней.
За заявою казахської сторони, ідея цієї реклами була розроблена саме DAS Marketing для казахського банку «Центрокредит». На думку фахівців, українському банку навряд чи може щось загрожувати, адже ідею будь-якої реклами розробляє і втілює в життя, як правило, креативне агентство. Такої позиції дотримуються і в банку: «Ми вважаємо, що реноме нашого банку в цій неприємній історії постраждати жодним чином не може, оскільки ідею ролика для нас ще на початку року розробляла приватна рекламна компанія. Це при тому, що казахська сторона знімала свій ролик набагато пізніше», — повідомила Тетяна Ярошенко, директор по зв’язках з громадськістю «VAB Банку». Крім того, пані Ярошенко відзначила, що «ніяких повідомлень із цього приводу банк не отримував», тому офіційною цю інформацію вважвти ніяк не можна. Проте банк вирішив розірвати контракт і припинити співпрацю з вищезгаданим креативним агентством.
Експерти вважають, що якщо буде доведений факт плагіату, то до української сторони виникнуть матеріальні претензії. «Мова йде, перш за все, про порушення авторських прав. Проте якщо ідея рекламної кампанії була надана банку агентством, то всю відповідальність VAB спробує перекласти саме на нього», — вважає Олександр Горлов, засновник агентств Tabasco і Full Contact. «З погляду рекламної коаліції, результат процесу буде показовим для індустрії. Ми зацікавлені, щоб винуватці плагіату понесли справедливе покарання: це відохотить займатися подібними речами», — говорить пан Горлов.
Джерело: Журнал «Інтелектуальна власність»
корисний матеріал? Натисніть:
|