European Brand Institute опублікував рейтинг* найдорожчих торгових марок Європи. Українські бренди до переліку не увійшли
1. Лідер рейтингу — бренд Nokia, вартість якого становить $45,5 млрд. Минулого фінансового року виручка фінського виробника мобільних телефонів становила $51,6 млрд, чистий прибуток — $5,4 млрд. На початку жовтня 2007-го капіталізація корпорації перевищила позначку в $149 млрд, зараз у Nokia працевлаштовані понад 66 тис. осіб.
2. Другу позицію займає зонтичний бренд LVMH, вартість якого оцінено в $42 млрд. LVMH об’єднує Hennessy, Krug, Dior, Louis Vuitton, Fendi, Berluti, Celine, Donna Karan, Emilio Pucci, Givenchy, Kenzo, Loewe, Mark Jacobs, StefanoBi, Thomas Pink та інші торгові марки. Цей зонтичний бренд належить найбагатшому громадянинові Франції Бернарду Арно, статки якого оцінено в $26 млрд. Для довідки: марка Louis Vuitton оцінена експертами у $22,6 млрд.
3. Третє місце посідає Unilever, оцінений експертами EBI у $35,4 млрд. За результатами 2006 року дохід британсько-голландського виробника продуктів харчування та побутової хімії (ТМ Dove, Knorr, Rama, Pfanni тощо) становить $51,03 млрд, чистий прибуток — $5,95 млрд.
4. Четвертим у рейтингу є бренд Telefonica, вартість якого — $33,7 млрд. За підсумками 2007-го фінансового року дохід телекомунікаційної корпорації становить $66,4 млрд, чистий прибуток — $7,8 млрд. У Telefonica працює близько 208 тис. осіб.
5. Замикає п’ятірку Vodafone, вартість бренда — $31,7 млрд. Дохід компанії минулого фінансового року становив $59,8 млрд, її капіталізація на середину липня 2007-го — $175 млрд
* Експерти порівняли більш ніж 3 тис. корпорацій, оцінивши вік і конкурентоспроможність їхніх ТМ, ринкові позиції, лояльність споживачів, капіталізацію, а також перспективи просування.
Джерело: Український дiловий тижневик «Контракти»
корисний матеріал? Натисніть:
|