Реппер 50 Cent вимагає компенсацію в сумі один мільйон доларів від компанії Traffix Inc., що займається інтернет-рекламою.
Виконавця не влаштував банер Shoot the Rapper («Застрель реппера»), створений компанією Traffix Inc. , який представляє собою знайому багатьом користувачам «гру»: при наведенні на банер курсору його форма змінюється на мішень. За клік на фігурі намальованого реппера творці реклами обіцяють «5000 доларів або п’ять гарантованих безкоштовних рингтонів».
50 Cent стверджує, що віртуальний реппер з реклами створений по його подобі. Виконавець оформив позов до компанії, що створила банер, у суді штату Нью-Йорк.
Відзначимо, що в 2005 році на консолях PlayStation 2 й Xbox 360 з’явилася гра 50 Cent: Bulletproof, головним героєм якої був згаданий реппер.
Джерело: Подробности
корисний матеріал? Натисніть:
|