На головну | Пишіть нам | Пошук по сайту тел (063) 620-06-88 (інші) Укр | Рус | Eng   
Сила інтелекту не в тому, щоб все знати, а в тому щоб знати, де в даний момент можна знайти необхідну інформацію
  новини  ·  статті  ·  послуги  ·  інформація  ·  питання-відповіді  ·  про Ващука Я.П.  ·  контакти за сайт: 
×
Якщо ви помітили помилку чи похибку, позначте мишкою текст, що включає
помилку (все або частину речення/абзацу), і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нам.
×

Росія випробувала власні «стелс»-технології

2003-06-21

Росія розробила «стелс»-технології, здатні гідно конкурувати на світовому ринку озброєнь, повідомляє РІА «Новини» з посиланням на член-кореспондента РАНЕЙ Андрія Лагарькова, що представляє Об’єднаний інститут високих температур РАНЕЙ і генерального директора ГУП «Авіаційного військово-промислового комплексу «Сухий» Михайла Погосяна. У результаті співробітництва промисловості і Російської академії наук у Росії вже розроблена і перевірена комплексна технологія забезпечення низького рівня помітності. Першими літаками, обробленими за новою технологією, стали Су-47 і Су-27М.

Як відзначив Лагарьков, технології «стелс» призначені для зниження рівня сигналів, що приходять від якого-небудь об’єкта на систему контролю і спостереження. Сучасний підхід полягає в створенні нових матеріалів з визначеними радіофізичними властивостями. Причому спосіб їхнього нанесення не є однаковим для всіх частин літака. Товщина покриття і число його шарів міняються по складному законі і визначаються за допомогою математичного моделювання розсіювання електро-магнітних хвиль на поверхні літака.

Російські «стелс»-технології передбачають використання найсучасніших плазменних, лакофарбових, дугових, плазменно-вакуумних і нанотехнологій. Особливе місце займає технологія створення феромагнітних композитних матеріалів і так званих штучних магнетиків.

Для створення «інтелектуального обшивання» літака майбутнього потрібно вирішити ще чимало складнійших задач, але створені російськими фахівцями технології вже задовольняють вимогам, пропонованим до літака п’ятого покоління.

корисний матеріал? Натисніть:




інші новини...
© Ярослав Ващук, 2003-2011
при використанні будь-яких матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове
[pageinfo]
сайты Хмельницкого bigmir)net TOP 100