Генеральний директор однієї з китайських компаній, що займається продажем спортивних
товарів, зареєстрував удар Зінедіна Зідана в груди Марко Матерацці у фіналі
ЧМ-2006 як торговельну марку.
За зображення силуету француза, що б’є в груди італійця, Чжао Сяокай заплатив
2000 юанів (250 доларів). Права на торговельну марку він продає за 1 мільйон
юанів (125 400 доларів).
«Ідея зареєструвати удар як товарний знак прийшла мені в голову через
пару днів після завершення фінального матчу, — повідомив бізнесмен. — Я відразу
зрозумів, що це принесе чималу вигоду».
За словами Сяокая, він має намір почати випуск фірмових виробів із цією товарною
маркою.
Джерело: Лента.Ру
корисний матеріал? Натисніть:
|